י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פרסים מפתיעים ויוקרתיים במכירה הסינית למען מפעלותיו של הגרי"ד גרוסמן שליט"א

קטלוג המכירה הסינית למען מפעלותיו של הגרי"ד גרוסמן שליט"א מציג מהפכה בתחום ומוצעים בו למכירה פרסים מפתיעים ויוקרתיים • התמיכה בפעילות המבורכת מזכה בפירות המכירה הסינית בעולם הזה וזכות התמיכה בפעילות הברוכה היא הקרן הקיימת לזכות המסייעים לעולם הבא

תמונה: ארכיון מפעלות הרב גרוסמן
תמונה: ארכיון מפעלות הרב גרוסמן



קטלוג המכירה הסינית למען מפעלותיו הברוכים של הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, זוכה בימים האחרונים להתעניינות רבה בקרב אלפים המבקשים להצטרף למכירה הגדולה למען הרחבת הפעילות להצלת ילדי ישראל בכל עיר ויישוב ברחבי ישראל – מצפון ועד דרום, בערים מרכזיות ובערי הפריפריה.

המכירה הסינית שתתקיים בשבועות הקרובים תחת הכותרת "בקרוב אצלך" הינה מפתיעה בהיקפה וחדשנית, והיא מציעה עשרות רבות של פרסים מפתיעים ויוקרתיים למשתתפים במכירה הגדולה – והיא מציעה מגוון אפשרויות הצטרפות ותמיכה.

אל המכירה הסינית למען מפעלותיו של הגרי"ד גרוסמן שליט"א הצטרפו גם עשרות רבות של חברות ועסקים שיעניקו פרסים יוקרתיים למשתתפים המבצע – בהם רכב שברולט טראוורס 2018 שמונה מקומות מתנת חברת 'קפיטל מוטורס', מטבח חלומי יוקרתי מתנת חברת 'קיטשנס', שיפוץ כללי לדירה מתנת חברת 'קרמיק ארט' ושורה של פרסים נוספים שיימכרו במכירה גדולה ויוצאת דופן, בהיקף אשר לא נראה כמותו זה זמן רב.

ההשתתפות במכירה הסינית המיוחדת תאפשר גם לכלל הציבור להיות שותפים מלאים בפעילות מפעלות החינוך המבורכים מיסודו של הגרי"ד גרוסמן שליט"א, שהתפתחו בשנים האחרונות בצעדי ענק ועתה הם זוכים לעדנה מחודשת בהרחבת הפעילות, במתן מענה והצלה לאלפי בני נוער בישראל, המשלבת חינוך וחסד, הכול תחת המוטו של המייסד הגרי"ד גרוסמן: "אין לך ילד שאין לו מקום".

התמיכה בפעילות המבורכת מזכה בפירות המכירה הסינית בעולם הזה וזכות התמיכה בפעילות הברוכה היא הקרן הקיימת לזכות המסייעים לעולם הבא. בנוסף, לזכות התורמים תעמוד גם ברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א אשר התבטא בכתב ידו בעצם ימים אלו על מפעלותיו של הגרי"ד גרוסמן כי "כל המסייעים על ידו לזכות את הרבים ומשתתפים בסיוע שיש בו ממש, יתברכו בבנים טובים והגונים".

לקניית כרטיסים למכירה הסינית התקשרו למספר: 072-3713473 או לחצו כאן>>
מפעלות הרב גרוסמן צדקה חסד מכירה סינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד