י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הישג במאבק למען השבת: צו מניעה נגד העירייה

קואלציית שבת שוויון באמצעות עוה"ד אורי פז יחד עם שלושה חברי מועצה מטעם הבית היהודי בעיר גבעתיים - הוציאה לפני מספר דקות צו מניעה כנגד עיריית גבעתיים ועצרה דיון שהיה עתיד להתקיים היום במועצת העיר במטרה לאשר חוק עזר המתיר מסחר בשבת בעיר

צילום: ארכיון בחדרי חרדים
צילום: ארכיון בחדרי חרדים



הישג משמעותי למען השבת: קואלציית שבת שוויון באמצעות עוה"ד אורי פז יחד עם שלושה חברי מועצה מטעם הבית היהודי בעיר גבעתיים - הוציאה לפני מספר דקות צו מניעה כנגד עיריית גבעתיים ועצרה דיון שהיה עתיד להתקיים היום במועצת העיר במטרה לאשר חוק עזר המתיר מסחר בשבת בעיר.

רועי לחמנוביץ מנכ"ל קואלציית שבת שוויון אמר בתגובה כי "מצער שקואלציית שבת שוויון יחד עם נציגי הבית היהודי בעיר גבעתיים - פעלנו במקום ממשלת ישראל".

לדבריו, "אני מברך על ההחלטה לבלום דיון שכולו יח"צ בשנת בחירות מוניציפלית על גבי עובדים ועסקים קטנים. נמשיך להלחם את מלחמת העובדים ומלחמת השבת כיום מנוחה של ישראל".

כזכור, הבוקר נרשם עימות בין ח"כ יעקב ליצמן ליו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, לאחר שהאחרון התקשר לראש עיריית גבעתיים לעודדו לפתוח מרכולים בשבת.

העימות נרשם לאחר שגבאי התייחס אמש לדיון שצפוי להתקיים היום בעיריית גבעתיים במטרה לאשר חוק עזר עירוני שיתיר לפתוח בתי עסקים בשבת בעיר, זאת בעקבות קידום חוק המרכולים שגובש על ידי משרד הפנים.

יו"ר המחנה הציוני צייץ בטוויטר: "שוחחתי הערב עם ראש עיריית גבעתיים רן קוניק. תומך בהחלטתו להעביר תיקון לחוק עזר עירוני שיאפשר להותיר את העסקים בעיר פתוחים בשבת".

לדבריו, "חלק מהחזון למדינה הטובה בעולם הוא לאפשר לכל רשות מקומית לקבוע את אורח חייה בהתאם לאופיה. כך ראוי בחברה מודרנית וגם הפעם - מכבדים את הדת, אבל לא כפייה דתית".





שבת שוויון גבעתיים צו מניעה הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד