י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לפיד ל'בחדרי': "שום דיל; אין לי מה לקבל מש"ס" • צפו

פרשת ה'דיל': ח"כ יאיר לפיד מתייחס לראשונה לטענות שסגר 'דיל' עם ש"ס שבסגרתו סיעת 'יש עתיד' תתמוך במפתיע בח"כ יואב בן צור מש"ס בבחירות שיתקיימו היום לבחירת חבר לועדה למינוי דיינים. לפיד השיב ל'בחדרי חרדים' • צפו בתיעוד הוידאו

יאיר לפיד. צילום: פלאש 90
יאיר לפיד. צילום: פלאש 90



פרשת ה'דיל': ח"כ יאיר לפיד מתייחס לראשונה לטענות שסגר 'דיל' עם ש"ס שבסגרתו סיעת 'יש עתיד' תתמוך במפתיע בח"כ יואב בן צור מש"ס בבחירות שיתקיימו היום לבחירת חבר לועדה למינוי דיינים. לפיד השיב ל'בחדרי חרדים'. צפו בתיעוד הוידאו.



לדבריו של לפיד ל'בחדרי חרדים', "שמעתי כבר את תאוריית ה'דיל', תגיד לי דבר אחד בעולם שאני צריך מש"ס ואז יהיה הסבר ל'דיל'. התשובה היא כזו; חבר הכנסת אייכלר היה נציג הקואליציה בועדה לבחירת דיינים. חבר הכנסת אייכלר הוא חבר הכנסת הכי קיצוני בעניני דת ומדינה".

לפיד המשיך לתקוף את אייכלר: "הוא (אייכלר י.ג) קרא לחבר הכנסת שטרן שיושב בדיוק לידך - אדם חובש כיפה - 'אנטישמי' מעל בימת הכנסת ואני לא רוצה אפילו לחזור על דברים שאמר על יהודים רפורמים וקונסרבטיבים". 

לפיד הסביר ל'בחדרי חרדים' את תמיכתו המפתיעה בבן צור החרדי: "היה ניסיון להשאיר אותו בתפקיד ולהימנע מהרוטציה עם חבר הכנסת יואב בן צור - אמרו 'אולי לא יהיה לו רוב', אז אמרנו, 'מאה אחוז אנחנו ניתן לו רוב' ומנענו את זה שאייכלר יישאר בועדה לבחירת דיינים. אני מאוד מרוצה מזה. כמובן שנעשה הכל בעצה אחת עם חברת הכנסת לביא שהיא המומחית שלנו בעניין הזה".,
יאיר לפיד ישראל אייכלר דיל יואב בן צור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד