ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

החברה המרכזית למימוש זכויות פתחה סניף חדש בבני ברק

הסניף מצטרף לסניפי החברה בבית הרופאים ובטרם המרכז לרפואה דחופה • חנוכת הסניף בהשתתפות הגאון הגדול הגר"ש בעדני, חבר מועמת חכמי התורה של ש"ס

החברה המרכזית למימוש זכויות פתחה סניף חדש בבני ברק
יעקב כהן



בשבוע האחרון החברה המרכזית למימוש זכויות חנכה סניף חדש בבני ברק. זהו הסניף השלישי שהחברה תפעיל בעיר ושם תעניק סיוע והכוונה לתושבי הסביבה, הזקוקים לסיוע במימוש זכאותם מול מוסדות הביטוח והממשל.

סניף זה מצטרף לסניפיה של החברה בעיר בני ברק, בבית הרופאים ובמרכז טרם לרפואה דחופה.

החברה המרכזית למימוש זכויות שהפכה לשם נרדף למימוש הזכויות הרפואיות, במשך שלוש עשרה השנים מאז הוקמה, הקימה סניפים בכל רחבי הארץ, שנותנים מענה לכל עיר, ישוב וקהילה, וכך הנגישה את ההליכים הביורוקרטיים המורכבים, לכל בית ומשפחה שמתמודדים עם בעיה רפואית.

החברה זוקפת לזכותה הסדרת קצבאות נכות, הטבות ופיצויים, לאלפי בתי אב בישראל, להם הגישה סיוע חיוני, בלעדיו, לא הצליחו להשיג את מימוש זכאותם החוקית. החברה מגישה סיוע פילנטרופי רחב, לכל אזרח שמתמודד עם ביורוקרטיה רפואית. כמו כן, החברה מנהלת מאבק פרלמנטארי לקידום הצעות חוק ותקנות לטובת מי שאילו הותירו אותו מחוץ למעגל הזכאים.

פעילותה של החברה שמצליחה פעם אחר פעם להפיל את חומתם העיקשת של הגופים ולהעניק לזכאים את המגיע להם, מגובה ומפוקחת על ידי מערך רפואי רב תחומי שאותו הקימה, המונה על שורותיו את טובי הרופאים בכל התחומים, וכך, נסללת הדרך ומתאפשרת הזכאות של המשפחות המתמודדות.

חנוכת הסניף החדש ברחוב בעלזא בעיר, התקיימה בהשתתפות הגאון הגדול הגר"ש בעדני, חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, ובהשתתפות אישי ציבור ונציגי בריאות בעיר.

הרב בעדני שוחח עם הרב שזירי, יו"ר החברה המרכזית למימוש זכויות והביע התעניינות רבה אודות שיתוף הפעולה שמתקיים בין החברה, לבין נציגי הציבור של ש"ס בכל הארץ, שסייע ומסייע לאלפי משפחות לקבל את הסיוע וההכוונה המגיעים להן.

כמו כן, שוחחו הגר"ש בעדני והרב שזירי על אודות פעילותה הפרלמנטארית של החברה, לקידום ותיקון חקיקה הוגנת לטובת הנכים, שמתאפשרת הודות לתמיכתם וסיועם הבלתי נלאה של הרב יואב בן צור, חבר הכנסת מטעם סייעת ש"ס ויו"ר סייעת ש"ס בכנסת, חבר הכנסת הרב משולם נהרי וחבר הכנסת הרב מיכאל מלכיאלי.

הגר"ש בעדני ביקש לחזק את ידי הרב שזירי בעשייתו הברוכה למען תושבי העיר בני ברק ואמר: "זוהי זכות גדולה ואתם שליחים נאמנים".

הסניף החדש ברחוב בעלזא בעיר יחל לפעול מיד ויעניק סיוע לתושבי הסביבה. בסניף זה יהיה ניתן להתקבל לפגישה אישית ודיסקרטית עם הרב שמאי שזירי וצוות המומחים של החברה. כמו כן, יוענק סיוע והכוונה בהתנהלות מול הגופים השונים, בראי מימוש הזכאות המגיעה לכל אחד.

צילום: יעקב כהן







החברה המרכזית למימוש זכויות קביעת מזוזות פתיחת סניף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד