ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

העיתון דיווח: "מתקפת חזירים על מרכז איסלאמי"

אלמונים דחפו אתמול, ערב חג המולד, חלקי חזיר לתוך תיבת הדואר של מרכז איסלאמי בצפון אירלנד ה'גארדיאן' הבליט את האירוע כשהדיווח נכתב תחת הכותרת "המשטרה חוקרת מתקפת חזירים על מרכז איסלאמי"

מרכז איסלאמי. צילום: ארכיון 'בחדרי חרדים'
מרכז איסלאמי. צילום: ארכיון 'בחדרי חרדים'



בצפון אירלנד נזרקו חלקי חזיר על מרכז איסלאמי כפשע שנאה. על פי הדיווח ב'גארדיאן' הבריטי, אלמונים דחפו אתמול, ערב חג המולד, חלקי חזיר לתוך תיבת הדואר של מרכז האיסלאמי.

ה'גארדיאן' הבליט את האירוע. הדיווח נכתב תחת הכותרת "המשטרה חוקרת מתקפת חזירים על מרכז איסלאמי".

ראיד אל-ווזאן, גזבר המרכז האסלאמי בדרום בלפאסט, תיאר את האנשים שעשו את זה כ"אנשים בורים". הוא אמר: "אנחנו מאמינים שהאנשים האלה אינם מייצגים את הרוב השפוי של צפון אירלנד, קיבלנו מסרים רבים של תמיכה, הם לא יצליחו, יש לנו מערכת יחסים טובה מאוד עם כל הקהילות בצפון אירלנד ואנחנו עובדים קשה להגיע לכך".

דובר של המרכז אנואר מקאדי אמר כי "הם אמורים לחגוג את הרחמים והסליחות. אני חושב שהאיש הזה מייצג רק את עצמו, וקומץ אנשים שיכולים לתמוך בו, אנחנו יודעים שהאדם הזה אינו מייצג את החברה הרחבה של צפון אירלנד, ואנו מודים מאוד לאנשים ששלחו לנו הודעות תמיכה".

אמה ליטל-פנגלי, חברת הפרלמנט של דרום בלפאסט אמרה, "ההתקפה על הקהילה המוסלמית הקטנה שלנו בדרום בלפאסט שגויה לחלוטין, לא משיגה דבר והיא מוטעית לחלוטין".
אירלנד איסלאם חזירים מסגד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד