כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

יהדוה"ת מאיימת במשבר: לא נתמוך בחוק ההמלצות

כאב הראש הראשון של יו"ר הקואליציה החדש: בישיבת סיעת 'יהדות התורה' שהתקיימה היום בצהרים הוחלט כי במידה והצעת חוק מסורת ישראל לא תעלה להצבעה בקריאה שניה ושלישית לפני חוק ההמלצות - הרי שכלל חברי סיעת 'יהדות התורה' לא יתמכו בחוק ההמלצות

דודי אמסלם, יו"ר הקואליציה. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
דודי אמסלם, יו"ר הקואליציה. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



עדכון 16:47 - בעקבות איום 'יהדות התורה' שנחשף ב"בחדרי חרדים" - הורה יו"ר הקואליציה דוד אמסלם להקדים את הדיונים וההצבעה לחוק מסורת ישראל ורק לאחר מכן תעלה הצעת חוק ההמלצות להצבעה במליאה.

פרסום ראשון: בישיבת סיעת 'יהדות התורה' שהתקיימה היום (שני) בצהרים הוחלט כי במידה והצעת חוק מסורת ישראל לא תעלה להצבעה בקריאה שניה ושלישית לפני חוק ההמלצות - הרי שכלל חברי סיעת 'יהדות התורה' לא יתמכו בחוק ההמלצות.

על פי סדר היום הנוכחי - חוק ההמלצות צפוי לעלות לדיון נרחב במליאת הכנסת - שצפוי להימשך כשלוש יממות - כשהצעת חוק מסורת ישראל המבקשת לצמצם את חילול השבת ואת מתן היתרי העבודה ל'רכבת ישראל' - תדחה לשבוע הבא.

בעקבות כך, הוחלט כאמור בישיבת סיעת יהדות התורה שהתקיימה היום - שלא לתמוך בחוק הדגל של הקואליציה - חוק ההמלצות, אלא אם כן חוק מסורת ישראל יקודם בסדר היום במליאה לפני ההמלצות.

יצוין, כי מדובר ב'כאב הראש' הראשון של יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם שיאלץ להתמודד מצד אחד עם דרישת ח"כי 'יהדות התורה' ומהצד האחר עם הרצון לקדם באופן מידי את חוק ההמלצות שהוא בעצמו יזם.
דודי אמסלם יהדות התורה חוק ההמלצות הצעת חוק כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד