כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הקרב על הראשות • הרבי מבעלזא לאבוטבול: "תזכה לעוד קדנציה"

על רקע ההכרזה על התמודדותו העתידית בפעם השלישית לראשות העיר בית שמש, הגיע ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול למעונו של האדמו"ר מבעלזא • אבוטבול התקבל בחמימות רבה והרבי הביע את תמיכתו בראש העיר המכהן לקדנציה נוספת

אבוטבול אצל הרבי מבעלזא. צילום: א.מ.ש
אבוטבול אצל הרבי מבעלזא. צילום: א.מ.ש



על רקע ההכרזה על התמודדותו העתידית בפעם השלישית לראשות העיר בית שמש, ובצל החלטת בית המשפט לעצרו באם לא יסיר את שלטי הצניעות, מבקר בימים אלו ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול בבתיהם של גדולי ישראל לקבל את ברכתם.

אבוטבול הגיע בימים האחרונים לביקור במעונו של האדמו"ר מבעלזא, יחד עם חבר מועצת העיר של אגודת ישראל מרדכי דירנפלד מחזיק תיק הכספים, והתקבל בחמימות יתירה ובכבוד רב, כשהאדמו"ר מביע תמיכה באבוטבול לעוד קדנציה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרבי ציין את הצלחתו של אבוטובול המאחד ומקרב בדרכי נועם בין כל הפלגים החוגים והעדות בעיר בית שמש. בדבריו הכביר הרבי במילים אודות הצלחתו של ראש העיר להפוך את בית שמש לעיר התורה, כבני ברק, ירושלים ואשדוד, כשהוא בונה בה ישיבות, בכדי להעצים אווירה של תורה בעיר.

הרבי אף התעניין בהתפתחות המרשימה של מוסדות התורה והחסד בעיר בשנים האחרונות, כשתנופת הבנייה בעיר מספקת פתרונות למצוקת הדיור החריפה של הציבור החרדי. "שכולם פועלים כאיש אחד בלב אחד מתוך אחדות הלבבות ומקדשים שם שמים", אמר הרבי.





כמו כן עלה נושא הקמפיין האגרסיבי ומסע הרדיפה של התקשורת וגורמים שונים להצר את צעדיו של ראש העיר הזכורים לציבור שנלחם בחירוף נפש להצלחת הבחירות הקודמות והביא להישג מרשים.

בסיום הביקור בירך הרבי את ראש העיר בהצלחה מרובה והוסיף שיזכה לקדש שם שמים בפועלו הרב בקדנציה נוספת.

כזכור, לקראת הבחירות בעוד פחות משנה, פרסם אבוטבול מכתב בו הודיע כי מאחר ו'דגל התורה' לא הכריזה על מועמדותו של מונטג, הוא מתמודד לקדנציה נוספת. כעת, לאחר שסידות גור צפויה לתמוך באבוטבול, גם בחצר בעלזא מביעים את תמיכתם בראש העיר לקדנציה נוספת.
הרבי מבעלזא משה אבוטבול בית שמש בחירות משה מונטג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד