י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

דרעי VS ליברמן: "ואם הם היו נגד עולים חדשים"

שר הפנים אריה דרעי משיב לשר הביטחון אביגדור ליברמן שתמך הבוקר ברשויות המקומיות שמתכוונות ‏לחוקק חוק עזר עירוני שיאפשר לפתוח מרכולים בשבת • דרעי לליברמן: "אם אותם ראשי ערים היו מחוקקים חוק עזר שבשל אופיה של העיר, אסור שיתגוררו בה עולים חדשים, גם היית מהלל ומשבח?"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



שר הפנים אריה דרעי משיב לשר הביטחון אביגדור ליברמן שתמך הבוקר ברשויות המקומיות שמתכוונות ‏לחוקק חוק עזר עירוני שיאפשר לפתוח מרכולים בשבת.

דרעי צייץ בטוויטר: "איווט ליברמן ידידי: אם אותם ראשי ערים היו מכריזים שאין צורך בנאמנות למדינה והיו מתפארים בכך, או שהיו מחוקקים חוק עזר שבשל אופיה של העיר, אסור שיתגוררו בה עולים חדשים, גם היית מהלל ומשבח?".

כאמור, קודם לכן הבוקר כתב ליברמן כי "‏צודקות גבעתיים, ראשל"צ, הרצליה, חולון, רמת גן וערים נוספות. הפעילות במרחב הציבורי בשבת היא עניין לשלטון המקומי בלבד. ישראל ביתנו עומדת לצידו של יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס. כן למסורת, כן לערכים יהודיים. לא לכפייה דתית".

כזכור, ליברמן וחברי סיעתו התנגדו לחוק המרכולים שעבר בקריאה ראשונה בכנסת, וכי הם מתכוונים להתנגד אליו גם בקריאה שניה ושלישית.

הבוקר אמר דרעי בגל"צ על יוזמת העיריות לחוקק חוק עזר עירוני ולפתוח מרכולים בשבת כי "כל חוקי העזר שאתם רואים בכותרות על הרשויות, אין בזה שום תועלת. הכל לצורך כותרות. כל חוק כזה יש לו תהליך של לפחות 60 יום. הכל מגיע בסוף לשולחני".
אריה דרעי אביגדור ליברמן חוק עזר חילול שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד