י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אחרי שכולם נכשלו: שלום מרדכי רובשקין הצליח לשכנע את המנהל

ההתרגשות משחרורו של רובשקין, לא מרפה: האסיר המשוחרר, הצליח לרגש את המוני היהודים בליקווד, בעקבות הצלחתו להכניס שתי ילדות חרדיות למוסדות חינוך שלא רצו לקבל אותן • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המרגש שהתרחש היום בארה"ב

רובשקין בקבלת פנים לכבודו בשיכון סקווירא
רובשקין בקבלת פנים לכבודו בשיכון סקווירא



לא רק הטייקון שלמה יהודה רכניץ, יכול להכניס ילד שלא התקבל למוסד חינוכי - עכשיו, גם רובשקין יכול.

כך 'שיחת היום' בלייקווד היום בבוקר (שלישי), לאחר שרובשקין התערב בכדי להכניס שתי ילדות לבתי ספר בלייקווד.

האתר Yeshiva world news בשפה האנגלית מדווח, כי הורים לשתי בנות שהתקבלו ליותר מבית ספר אחד בתחילת השנה, לא שלחו את בנותיהם לאף מוסד, בגלל שהתעקשו על בית ספר מסוים שלא הסכים לקבלן. ההורים, החליטו להשאיר את ילדיהן בבית עד עכשיו.

ראשי הישיבות בלייקווד, זימנו את כל המנהלים של מוסדות החינוך בעיר, לישיבה ביום ראשון האחרון והבהירו כי "אף אחד לא יוצא מהחדר, עד ששתי הבנות האלו יתקבלו לבתי ספר". אך בית הספר הספציפי אליו רצו ההורים להכניס את הבנות - לא התייחס לבקשה שלהם.

כמה דקות לאחר מכן, מנהל בית הספר המסרב - קיבל שיחת טלפון. על הקו, האסיר המשוחרר שלום מרדכי רובשקין. רובשקין, ביקש ממנו שיקבל את הילדה למוסד שלו, לדברי הנוכחים בחדר המנהל התרגש מאד, ומיד הסכים לקבל את הילדה. הילדה השניה התקבלה גם היא לבית ספר כמה דקות לאחר מכן.

כזכור, העסקן רכניץ, דיבר בעבר על כך שמנהלי מוסדות יהיו יותר גמישים בעניין קבלת ילדים למוסדות חינוך.

כזכור, שלום מרדכי רובשקין השתחרר לפני כשבוע מבית הכלא בארה"ב לאחר שקיבל חנינה מהנשיא טראמפ. רובשקין, הורשע בעבירות מס וקיבל 27 שנות מאסר בפועל, אך כאמור, לפני כשבוע - בזאת חנוכה, חנן אותו נשיא ארה"ב טראמפ.

מאז שחרורו של האסיר החב"די חוגגים יהודי ארה"ב בכל רחבי המדינה. רובשקין, נחשב לאדם אהוד בזכות אמונתו הגדולה לשחרורו שנודעה ברחבי העולם.
שלום מרדכי רובשקין לייקווד בית ספר סמינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד