כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אסון משפחת אזן מפלטבוש: לאחר שמצבה הוחמר - שילת פקחה את עיניה

בשורה טובה מבית החולים בו מאושפזת שילת בת עליזה - ידיד המשפחה מספר ל'בחדרי' כי ביממה האחרונה היא פקחה את עיניה וניסתה לזוז אך בשל השפעת הטיפול, הדבר מקשה עליה. עם זאת מצבה עדיין קשה וזקוקה לתפילות

המחלקה בה מאושפזים האב והבן
המחלקה בה מאושפזים האב והבן



בשורות טובות: לאחר שמצבה של שילת בת ה-16, שנפצעה קשה בשריפה האיומה שפרצה בביתה בפלטבוש ביום שני בשבוע שעבר, הורע בליל השבת האחרונה והוגדר קריטי, ידיד המשפחה מספר ל'בחדרי חרדים' כי "ברוך השם מצב הבת הוטב, אבל חייבים תפילות, הילד דניאל פקח את העיניים, הוא ניסה לדבר אבל לא הצליח בגלל הצינור שבפה שלו".

בעוד האם, ושלושה מילדיה נשרפו בעודם בחיים, האב יוסי ושני ילדים נוספים - שילת ודניאל ניצלו מהשריפה. האב הוכתר בכלי התקשורת בארה"ב כ'גיבור' לאחר שברוב תושייתו הציל את שני ילדיו הפצועים, כשהוציא אותם מהשריפה תוך סיכון חייו ודחף את שני ילדיו, דניאל בן 15 ושילת בת 16 מהחלון, הדחיפה הצילה אותם מהשריפה, אך לאור הנפילה הקשה מקומה שניה לקומה הראשונה, שני הילדים נפצעו קשות, שניהם יחד עם האבא כרגע מורדמים ומונשמים.

לאחר שמצב הבת שילת הוגדר כטוב ביותר מבין השלושה, הורע מצבה בליל השבת האחרונה, אך כאמור ביממה האחרונה הוטב מצבה ולדברי ידיד המשפחה שנמצא בקשר הדוק עם המשפחה הקרובה היא "פקחה את העיניים, אך לא יכולה לזוז בשל השפעת הטיפול שהיא מקבלת, כדי להקל על הכאבים, עם זאת מצבה עדיין מוגדר קשה". לדבריו: "מצב האב והבן ללא שינוי. האב מורדם ומונשם ובמצב קשה, והבן שפקח עיניו לפני כמה ימים, מנסה לנוע, אך בשל השפעת הטיפול, הוא מתקשה".

ידיד המשפחה סיפר ל'בחדרי חרדים' בראשית השבוע, כי בשל ההחמרה במצב הבת היא הושארה להמשך אישפוז בבית החולים 'סטטן איילנד' בו אושפזה מיד לאחר השריפה, לעומת האב יוסי והבן דניאל שהועברו לבית חולים אחר - cornell (קורנל). ומקווים שהמצב שלה ימשיך להתייצב ויעבירו אותה גם לאותו בית חולים בו מאושפזים אביה ואחיה.

ידיד המשפחה מספר עוד, כי במוצאי השבת הקרובה (ויחי - חזק) יתקיים כנס ענק לנשות לייקווד, בו תישא דברי חיזוק והתעוררות הרבנית אהובה אזן - אמו של יוסי אזן, העצרת תתקיים
במוצאי השבת הקרובה בשעה 20:15 ב-Lakewood courtyard ,52 Madison Ave Lakewood ,NJ 08701.

העתירו בתפילה עבור שלושת הפצועים: יוסף בן אהובה מסעודה, הבת שילת אהובה בת עליזה והבן דניאל בן עליזה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.











משפחת אזן אסון פלטבוש שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד