י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חולמים לנהל חברה מצליחה? אולי הפתרון נמצא אצלכם בסלון

סטודנט שבוחר את מקום לימודיו ללא חסמים גאוגרפיים, ללא צורך בוויתור ולו הקטן ביותר על אורח חיים חרדי, זכאי למלגות, ובסוף - לתואר יוקרתי שגורם למעסיקים לחפש אנשים כמוהו • הסטודנטים החרדים גילו את המקום המקצועי היוקרתי האולטימטיבי ללימודים: הולכים על הטוב ביותר ללא פשרות

אילוסטרציה, צילום: פלאש 90
אילוסטרציה, צילום: פלאש 90



כאשר מדברים על מצוינות ושאיפות גבוהות אפשר בקלות להזכיר לימודי תואר ראשון בניהול, המהווים כלים למי שחולם להיות מנכ"ל בחברה מצליחה, לנהל עסק עצמאי, ובכלל – לכל מי שרוצה להגדיל ראש בעבודות בהן יעסוק. בחורי ישיבות רבים שנישאים ויוצאים לשוק העבודה מוצאים עצמם ללא מענה מניח את הדעת.

היתרון הבולט ביותר של האוניברסיטה הפתוחה, הגדולה מבין שמונת האוניברסיטאות אשר מוכרות על ידי המועצה להשכלה גבוהה להענקת תארים אקדמיים, הוא זיהוי הצורך של כל סטודנט באשר הוא. כך לדוגמה יכולים סטודנטים חרדים להשתלב בצורה אופטימאלית בלימודי תואר – כאשר סביבת הלימוד היא הבית הפרטי שלהם, ואינם נדרשים לאינטראקציה עם סטודנטים אחרים, ומבלי שיאלצו לשנות את אורח חייהם. למעשה, זהו המוסד היחיד המאפשר שיטת לימוד ייחודית לתואר יוקרתי מבלי לפגוע בשגרת החיים הרוחנית והכללית. חומרי הלימוד נשלחים דרך הדואר ואינם דורשים הגעה פיזית או שהייה בספריה, מה שמהווה שיקול בולט בבחירת המקום המקצועי הנכון.

באוניברסיטה הפתוחה נהנים הסטודנטים מאפשרות להרגיש חופשיים ללא מגבלות גאוגרפיות. מעבר דירה פתאומי למקום מרוחק - אינו מהווה חסם להמשך הלימודים. בנוסף, לאלו שרוצים ללמוד בקפדנות ובאופן מרוכז, ישנה אפשרות ללמוד שלושה סמסטרים בשנה ובכך לקצר את משך זמן הלימוד לתואר.

בין התארים המובילים נחשב תואר ראשון בניהול, בו נחשפים הסטודנטים ללימודי תשתית בתחומי ניהול שונים, כמו: שיווק, התנהגות ארגונית, מימון, חשבונאות וניהול טכנולוגיה. נושאים חשובים אלו ועוד, מאוששים את הקביעה האומרת כי ניהול פירושו הצהרה; הרצון להוביל, ליזום,
לארגן ולשנות דברים.

מקצוע זה יכול לשרת את הסטודנטים גם אם יעבדו כשכירים ולאו דווקא כעצמאיים או מנהלים.

קורסי הלימוד במסגרת תואר ראשון בניהול מעניקים רכישה חיונית של כלים תאורטיים ומעשיים, שיעמדו לרשות הבוגרים עם סיום לימודיהם ויהיו שימושיים ביותר עבורם בהמשך. קורסי הניהול כוללים קורסים מתקדמים ועבודות סמינריוניות, המהווים העמקת ידע עבור הסטודנטים בתחומי ניהול נבחרים.

שכר הלימוד באוניברסיטה הינו שכר לימוד אוניברסיטאי קבוע שמסובסד ע"י המל"ג וזול בכ- 50% ממקומות לימוד פרטיים. בנוסף רשאים הסטודנטים החרדים לקבל שלל מלגות ממגוון הקרנות המסייעות ללומדים לתואר אקדמאי, בהן קרן קמ"ח, ידידות טורונטו, משרד החינוך, קרן טלדור ועוד. בנוסף לכך האוניברסיטה מעניקה מלגות לסטודנטים הזכאים להן – כל אלו נעשים בסיוע אנשי מקצוע חרדים בשיתוף פעולה עם ההנהלה.

רבות מדובר על בוגרי האוניברסיטה הפתוחה בשוק התעסוקה, זאת מאחר והם נחשבים לאנשים בעלי משמעת עצמית חזקה, בזכות סביבת הלימוד הבלתי שגרתית שלהם, וכן בעלי יכולת לימוד גבוהה אותה דורשת האוניברסיטה ללא פשרות. בתואר כמו ניהול, מדובר ללא ספק במנהלים חדים ובעלי פוטנציאל גבוה להצלחה רבה בשוק העבודה.

לפרטים והרשמה התקשרו למספר 072-3713470 או לחצו כאן>>
האוניברסיטה הפתוחה לימודים לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד