ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הסעיר את הרשת: גר הצדק שפתח חצר והתחתן עם אישה בת 50

בשבוע האחרון הופצו ברשתות החברתיות סרטונים ותמונות מחתונה לכאורה מוזרה בצירוף הכיתוב: בחור צעיר גר צדק בן 24, שנישא לאישה בת 52 • החלו ויכוחים ודיונים שונים סביב הנושא • מה אתם יודעים על החתן והכלה? • 'בחדרי' עושה סדר

יחיאל ישראל בלויד בחתונתו
יחיאל ישראל בלויד בחתונתו

 


הרשתות החברתיות עסקו בשבוע האחרון בתמונות וסרטונים מחתונת גר וגיורת בארה"ב, כשהחתן בן 24 והכלה בת 52.

ברשתות התגלו ויכוחים ודיונים רבים האם הסיפור של החתונה אמיתי, או שמא מדובר בהצגה גדולה והאם נכונים בכלל הגילאים של בני הזוג. 'בחדרי חרדים' עושה סדר.

באתר Simchaspot מדווחים כי הסיפור נכון ושוחחו עם הרב נח יצחק אייכמן והרב פרץ שטיינברג, שהיו מעורבים בגיור של בני הזוג המדובר, ושניהם אישרו שהגיור היה לחומרא.

על פי הדיווח, החתן הוא גר הצדק תושב ברוקלין בניו יורק. שמו: יחיאל ישראל בלויד, שהקים חצר בשם "תולדות ישראל" בה הוא מכהן כאדמו"ר.

על פי התוכנית שרקם, הוא מקווה להיות רבי לחצר שתהיה מגדלור של חסידות. החתן המדובר מנהל ערוץ יוטיוב שבו הוא דן בענייני חסידות וכדו'.



החתן יחיאל ישראל, סיפר את הסיפור האמיתי ואמר "שלום לכולם, הרבה דברים מסתובבים עלי באינטרנט בשבוע האחרון וזה די מדהים, וככל הנראה אני ידוע בכל רחבי האינטרנט היהודי בעולם. אז אני אכתוב כמה נושאים אשר הועלו לאחרונה".

"אשתי לא בת 52, היא בת 50. כמו כן, שמה רבקה פייגה, ולא "אישה בת 52", כמו שדף אינסטגרם מסוים כתב, מי שפתח את הארנק בחתונה שלנו והביט בתעודת הזהות שלה כנראה לא יודע מתמטיקה, לא היינו שידוך שסידרה הקהילה, נפגשנו לפני כשנה, והכרנו זה את זה במשך יותר משנתיים כחלק מקבוצה מסוימת בה היינו חלק".

"אנחנו מאושרים יחד, זה אולי נראה יוצא דופן, אבל אם הייתם מכירים את שנינו, הייתם רואים שאנחנו זוג בדיוק כמו כולם".

"הגיור שלי הוא 100% כשר. יש מישהו טוען כי שיקרתי על דברים שונים בעבר, וכל מיני דברים מחרידים שאומרים עלי, מעולם לא טענתי שהתנצרתי".

"עשיתי גיור עם שלושה רבנים אורתודוכסים, הרב יוסף קולקובסקי שגם היה מסדר קידושין שלי, יחד עם הרב נח יצחק אוהלבום, ואת הרב פרץ שטיינברג. עשיתי ברית מילה וקיבלתי עלי תרי"ג מצוות, גם אשתי גויירה על ידי אותם רבנים".

"אני לא עובד אלילים, ואני גם לא עוסק בכל סוג אחר של דברים האסורים על ידי התורה וחז"ל, מי שכתב את זה פשוט שקרן, אם מישהו רוצה להמשיך לדבר על הדברים האלה ולהכריז שאני מזויף, שידע שזה איסור של רכילות ולשון הרע, ועובר על המצווה של ואהבת את הגר". כך החתן.

תולדות ישראל גר וגיורת אדמור חדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד