כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

"הצילו את החולה במחלה הממארת: התורמים יינצלו מכל מחלות ופגיעה רעה"

קרן הצדקה 'מאירים' יוצאת בפניה נרגשת אל אחינו בני ישראל להישמע לקריאת גדולי ישראל, ולהירתם להצלת חייה של חולה שחלתה במחלה נדירה וממארת וזקוקה לטיפול יקר בארה"ב • הגר"י זילברשטיין שליט"א, הגרש"א שטרן שליט"א והגרש"מ עמאר שליט"א במכתבי זעקה על המקרה המזעזע ומבטיחים לתורמים להינצל מכל צרה וצוקה בזכות המצווה

הרב זילברשטיין. צילום: שוקי לרר
הרב זילברשטיין. צילום: שוקי לרר



הזעקה שמרעידה את הלב: קרן הצדקה 'מאירים' יוצאת בפניה נרגשת אל אחינו בני ישראל להישמע לקריאת גדולי ישראל שליט"א ולהירתם להצלת חולה הסובלת מגידול נדיר אשר אין לו מרפא בארץ. מדובר בבחורה צעירה ומיוסרת שחלתה במחלה נדירה וממארת העלולה לגדוע את פתיל חייה רח"ל. על פי עצתו של הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א היא הוטסה לארה"ב לטיפול רפואי מיוחד בעלות של 200,000 ש"ח שרק הוא יכול להציל את חייה.

מקרה מזעזע זה אשר הובא לידיעת הרבנים שליט"א הביא אותם לצאת בקריאה דחופה לכל יראי ה' הערבים זה לזה, להטות אוזן לזעקתה החלושה של החולה המרעידה את הלב, המתחננת אלינו מדם ליבה: אל תתעלמו. הצילו את חיי.

במכתב בקשה והבטחה נדיר מהגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א הוא כותב: "הבחורה, זקוקה לרפואה שלימה. היא חלתה במחלה ממארת ונדירה ולא מוכרת בארצנו הקדושה. ועל פי עצתי הם טסו לארה"ב ואנחנו מקווים שהם יהיו שליחים טובים להביא לה מזור ותרופה. ההוצאות הכספיות הן עצומות ואגודת 'מאירים' נחלצים לעזרתה בעזרת ה' בגיבורים. אשר המסייע בידם והתורמים היקרים יינצלו מכל מחלות ופגעים רעים, ויקויים בנו 'כי אני ה' רופאך'".

אל קריאה נוקבת זו של הגר"י זילברשטיין שליט"א בו כלולה ההבטחה הנדירה לתורמים להינצל מכל מרעין בישין, הצטרף הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, אשר כתב במכתבו: "נאמנים עלי דבריו הלוהטים של ע"ב הגאון המובהק הגרי"ז שליט"א, והמציל נפש אחת מישראל יזכה להינצל מכל צרה וצוקה, נגע ומחלה".

גם רבה של ירושלים, הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א הצטרף לקריאה הקדושה להצלת החיים וכתב במכתבו: "ראיתי את המלצתו הרמה של כבוד הרב הגאון כמוהר"ר יצחק זילברשטיין שליט"א, הממליץ בחום על קרן 'מאירים' שנטלה על עצמה לעזור ולסייע לכיסוי הוצאות רפואיות עבור הבחורה.. שחלתה במחלה קשה ונדירה ל"ע, וכל המרחם על הבריות מרחמים עליו מן השמים ואשר משכיל אל דל, ביום רעה ימלטהו ה'".

קריאה וזעקה זו מגדולי הרבנים שליט"א מעוררת הדים רבים בקרב יהודים רחמנים בני רחמנים, שלא עומדים מנגד ונרתמים למצווה הקדושה להצלת חייה של החולה המיוסרת, ואף זוכים להבטחה הנדירה של גדולי ישראל להינצל מכל צרה וצוקה.

יצוין, כי קרן 'מאירים' אשר זכתה לאמונם של גדולי ישראל, עוסקת כל השנה בטיפול וסיוע לחולים במצוקה, בהטסה לטיפולים יקרים בחו"ל ובמימון תרופות מצילות חיים. הקרן מיסודה של עמותת 'שוועת עניים' אף פועלת למתן עזרה וסיוע כלכלי למשפחות ברוכות ילדים ובהבאת שמחה ותקווה לנזקקים.

מתקשרים ל"קרן מאירים" ומצילים חיים: 072-3713482 או לחצו כאן>>
קרן מאירים מחלה ממאירה הרב זילברשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד