י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'דגל התורה' דורשת להנציח את הגראי"ל

'דגל התורה' פנו לראשי ערים וביקשו להנציח את זכרו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל בעירם • בבי"ש מבקשים לקרוא רמה על שמו

חברי הכנסת של 'דגל התורה' בהתייעצות אצל מרן זצ"ל
חברי הכנסת של 'דגל התורה' בהתייעצות אצל מרן זצ"ל



חברי סיעת 'דגל התורה' בביתר ובבית שמש קוראים לראשי העיר בעירם, להנציח את שמו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בעיר. בבית שמש קוראים הנציגים לקרוא את שמה של רמת בית שמש ד' על שם מרן - "איילת השחר".

במכתב ששיגרו חברי המועצה שמואל גרינברג, משה מונטג וישראל סילברסטיין לראש העיר משה אבוטבול - המשמש גם בתפקיד יו"ר ועדת שמות, הם כתבו כי "יחד עם כל בית ישראל כואבים ודואבים אנו את הסתלקותו לגנזי מרומים של רשכבה"ג מרן ראש הישיבה זצוק"ל". כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

לטענתם, "ברור כי הדרך הטובה להנציח את זכרו היא לימוד משניות ותהילים לעילוי נשמתו כפי שביקש בצוואתו. יחד עם זאת, מן הנכון והראוי כי שכונת רמת בית שמש ד' הנמצאת בשיווק בימים אלו ואשר תהווה פתרון למצוקת הדיור לציבור החרדי בארץ ישראל, יינתן יד ושם לגדול הדור מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל בעל ה"אילת השחר".

עוד הוסיפו במכתבם לאבוטבול: "חושבנו כי מרן זצוק"ל אשר דאג דאגת הציבור הישראלי כולו ובפרט בדברים העומדים על הפרק כגון מצוקת הדיור ואשר בדרכו, המלצתו ובהכוונתו יש ואנו רואים פירות בעניין זה בעירנו, ובזכותו יש סייעתא דשמיא בנושא זה".

"יהיה נס להתנוסס אם קברניטי העיר יכירו ויוקירו בדרך של קריאת שם", כתבו, "אשר על כן, המלצתנו ובקשתנו כאחת להעלות בוועדת שמות הקרובה על סדר היום קריאת שמה של שכונת רמב"ש ד' בשם "שכונת איילת השחר".

כאמור, גם בעיר ביתר קרא חבר המועצה יוסף שיטרית לראש העיר מאיר רובינשטיין להנציח את שמו של ראש הישיבה הגראי"ל ולקרוא לאחד מהרחובות המרכזיים של העיר - "איילת השחר".





רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן אילת השחר דגל התורה בית שמש ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד