א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

פרסום ראשון: רמי סדן מתמודד על תפקיד מנהל אגף הדוברות במשרד לשירותי דת

המרוץ לתפקיד מנהל אגף הדוברות ופניות הציבור במשרד לשירותי דת - מתחמם • "בחדרי חרדים" חושף כי רמי סדן שעמד במרכזה של סערה שגרמה להתפטרותו מתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות 10 - הגיש מועמדות לתפקיד • וגם: הרשימה המלאה של המועמדים • פרסום ראשון

פרסום ראשון: רמי סדן מתמודד על תפקיד מנהל אגף הדוברות במשרד לשירותי דת
ל



פרסום ראשון: רמי סדן לשעבר יו"ר דירקטוריון חדשות 10 מתמודד בימים אלו על תפקיד ראש אגף דוברות ופניות ציבור במשרד לשירותי דת, כך נודע ל"בחדרי חרדים". כזכור, כהונתו של סדן כיו"ר דירקטוריון חדשות 10 הופסקה לאחר שנמצאו אי דיוקים בטופסי הגשת המועמדות שלו לתפקיד.

למרות המידע שהגיע ל"בחדרי חרדים", סדן עצמו טוען בנחרצות כי הוא "לא מתמודד" ולטענתו: "מכיוון שאני לא רלוונטי לכתבה - אני מבקש לא להזכיר את שמי בעניין".

בנוסף נודע ל"בחדרי חרדים" כי מלבד סדן - המועמדים הנוספים שהגישו מועמדות לתפקיד ונמצאים בקו הגמר, הם: קובי אלתר - דובר הרבנות הראשית לישראל, אבי רוזן - דובר יו"ר ועדת החינוך ח"כ יעקב מרגי, דודו אבן חן, יצחק וולף, צחי דיקשטיין, אלון מזר וטליה שטיינברג.

כזכור, סדן היה במרכזה של סערה, לאחר שצוטט מתבטא בחריפות נגד ש"ס והשר אריה דרעי. על פי העדויות, כבר בישיבת הדירקטוריון הראשונה בחדשות 10 אמר סדן כי "אני שונא את ש"ס ודרעי בדיוק כמותכם באליטה".

בעקבות ההתבטאויות החריפות, ש"ס דרשה את פיטוריו של סדן לאלתר, מה שאירע מאוחר יותר, כאמור, בעקבות בדיקה של מועצת הרשות השנייה שקבעה כי אכן התגלו אי דיוקים במסכמים שהעביר סדן בעת הגשת מועמדותו לתפקיד יו"ר הדירקטוריון.

לאחר ההחלטה להדיח את סדן אמר יו"ר ש"ס אריה דרעי כי הוא מברך על החלטת מועצת הרשות השנייה להדיח את רמי סדן מתפקיד יו"ר דירקטוריון חדשות ערוץ 10. "לאיש כזה שהשמיץ באופן גזעני את מאות אלפי מצביעי ש״ס ומיליוני אזרחים מזרחיים, אין מקום בראש חברת החדשות של ערוץ טלוויזיה מרכזי בישראל", אמר דרעי.

כאמור, כעת שמו של סדן שוב עולה לכותרות. לאחר עזיבתו של דניאל בר, נותר המשרד לשירותי דת ללא מנהל רשמי לאגף דוברות ופניות ציבור, זאת לאחר שגם ליעד אביאל ששימש קודם לכן כדובר ביה"ח אסף הרופא נבחר לדובר המשרד אך עזב את התפקיד מיד לאחר מכן, לאחר שהשר אזולאי לא היה שבע רצון מהמינוי.

בימים הקרובים תכריע ועדת מכרזים מקצועית בראשותו של מנכ"ל המשרד עודד פלוס, מי המועמד המתאים ביותר לתפקיד, האם סדן שבעבר גרם לזעם בש"ס ייכנס לתפקיד שבראשו עומד איש ש"ס השר דוד אזולאי או שהתפקיד הנכסף ילך למועמדים אחרים שביניהם נמנים כאמור אלתר ורוזן.

גורם המעורה בנושא אומר ל"בחדרי חרדים" כי מלכתחילה, 70 איש הגישו מועמדות לתפקיד, לאחר מכן, נציבות שירות המדינה קבעה פרמטרים לסינון ראשוני - ונותרו 48 מועמדים בלבד. גם אלו עברו סינון נוסף ונותרו 17 מועמדים שהתבקשו על ידי הנציבות לעבור מבחן שערך כ-9 שעות במכון 'קינן שפי'. לבסוף נותרו 8 מועמדים.

מלבד מנכ"ל המשרד פלוס, הועדה המקצועית כוללת נציג של הנציבות, נציג ציבור מטעם הנציבות, נציג נוסף מטעם המשרד לשירותי דת ונציג המשמש כדובר במשרד מגביל. המועמדים השונים הוזמנו ליום ראשון הקרוב ה-31.12, אז ככל הנראה תקבע הוועדה את זהות הזוכה במכרז.

רמי סדן המשרד לשירותי דת אריה דרעי ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד