י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

האורחים נדהמו: נוצרים השתלטו על בית הכנסת

קבוצת אורחים חרדים שהתארחו במלון 'לאונרדו ' נדהמו: קבוצת נוצרים השתלטה על אולם בית הכנסת בליל שבת וערכה שם תיפלה המונית • בפנים: התגובות

מלון לאונרדו ירושלים
מלון לאונרדו ירושלים

משפחת ג. מפתח תקווה שהתה השבת בבית מלון 'לאונרדו ירושלים' (מוריה קלאסיק) הממוקם ברח סנט ג`ורג` 15 במתחם המלונות החדש ע"י שער מנדלבאום בשדרות בר לב בירושלים.

"את השבת הזו לא נשכח לעולם", הם מספרים ל'בחדרי חרדים'.

במהלך ארוחת ליל שבת קודש יצאה הגב' מאולם האוכל ופנתה לקומה 2- שם ממוקמים שירותי הנשים ואולם בית הכנסת. כאשר חלפה סמוך לבית הכנסת התפלאה לשמוע קול הבוקע מרמקול.

כשפתחה את דלת בית הכנסת נאלמה דום למראה קבוצת נוצרים מתפללים, כאשר סמוך לארון הקודש מוצב מחשב נייד עם מערכת רמקולים אשר דרכו מנחים את המתפללים הנוצרים.

הגב' עלתה לאולם האוכל וסיפרה זאת בסערה לבעלה. בעלה מיהר לעדכן כמה מאורחי המלון שמיהרו לראות את התופעה. לאחר שראו במו עינהם את הנוצרים שהיו בעיצומה של אקסטזת תפילה, פנו למשגיח המלון וביקשו ממנו לסלק את הקבוצה.

המשגיח השיב כי אין זה באחריותו וכי עליהם לפנות להנהלת המלון.

חלק מאורחים פנו לעמדת הקבלה בבית המלון, ודרשו להפסיק מיד את ביזוי הקודש בתיפלה הנוצרית סמוך לארון הקודש, רק לאחר שעוררו סערה בכל בית המלון הסכימה ההנהלה לפזר את התיפלה אשר התקיימה בבית הכנסת.

הרב שמואל בורשטיין אחראי כשרות מלונות של רבנות ירושלים הגיב לפניית 'בחדרי חרדים' ואמר כי "אכן אין זה באחריות משגיח/מערך הכשרות. במקרים דומים בהם התקיימו תפילות או פעילות מסיונרית ההכשר דרש מהנהלת בית המלון להפסיק מיידית את הפעילות כפי שקרה בעבר במספר בתי מלון בצפון הארץ.

הרב בורשטיין הוסיף ואמר כי במלון אין בית כנסת קבוע, והארון קודש והבימה ניידים ומועברים מאולם למשנהו לפי הצורך.

כאשר ניסינו לפנות להנהלת המלון לקבלת תגובה, הם העבירו את האחריות למשגיח הכשרות.

הנהלת המלון טרם מסרה את תגובתה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד