כ"ג אייר התשפ"ד
31.05.2024

האורח פרגן: "החרדים חוגרים בנסיעה"

נציג הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים התלווה לסיור פתיחת שנת הלימודים של סגן ראש העיר מודיעין עילית יעקב ולנשטיין • הודה: "הציבור החרדי חוגר יותר מכל ציבור אחר"

ולנשטיין וחסדאי
ולנשטיין וחסדאי

יוזמה מעניינת של סגן ראש עיריית מודיעין עילית, הרב יעקב ולנשטיין, הביאה את מנהל תחום חרדים ברשות הלאומית לבטיחות בדרכים, משה חסדאי, לבקר בעיר ולערוך בה סיור מקצועי ומקיף.

במהלך הסיור התוודע האורח לעשייה הנפלאה והדבקות של ילדי החינוך החרדי ועל פיתוח המודעות בנושא הבטיחות בדרכים.

בתחילת הסיור הסב ולנשטיין את תשומת לבו של מר חסדאי לשינויים המרשימים העוברים על העיר מודיעין עילית במסגרת הגברת המודעות לבטיחות בדרכים. בהמשך פנה חסדאי לבקר בתלמודי תורה בעיר שם פגש תינוקות של בית רבן.

חסדאי יצא נפעם מהביקור וציין כי התרשם עמוקות מהחינוך המרשים שניתן לילדים על ידי המלמדים, "ככל שעובר הזמן המגזר החרדי מפתח מודעות גבוהה לחשיבות השמירה על החיים בכבישים. החרדים הם בעלי המודעות הגבוהה ביותר בנושא חגירת חגורות בטיחות בקדמת הרכב" אמר.

הסיור הסתיים בלשכתו של ולנשטיין, המשמש מלבד היותו סגן ראש העיר גם יו"ר "קרן תושבים מודיעין עילית", ובסקירה רחבה אותה ערך בפני אורחו אודות פעילותה של הקרן.

בסיום הביקור הגיעו השניים להסכמות על המשך שיתוף הפעולה בהגברת שיח הזהירות בדרכים בתלמודי התורה והמשך חינוכם של הילדים לדרך ארץ גם בכבישי העיר. ולנשטיין, מצידו, העניק תעודת הוקרה למר חסדאי על הסיוע החשוב למניעת תאונות דרכים במגזר החרדי תחת האמרה ש "כל המציל נפש אחת מישראל כאילו הציל עולם מלא", וחסדאי העניק למשתתפי הסיור את הספר "נתיבות חיים" העוסק בהלכות שמירת הנפש בדרכים שחובר ע"י תושב העיר.


















תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד