י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ויז'ניץ חוגגת • נחנך בית המדרש בבית שמש

מאות חסידי ויז'ניץ, רבנים ואוהדים - חגגו את חנוכת בית המדרש החדש בבית שמש, שנתרם על ידי ח"כ מוזס • גם האדמו"ר - על אף חולשתו - השתתף באירוע • צפו

שולחן 'המזרח' במעמד. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
שולחן 'המזרח' במעמד. צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

הוא סגן שר חינוך, אבל הוא גם חסיד ויז'ניץ בלב ובנשמה. ביום חמישי האחרון, בבית שמש, הוא הסתובב כחתן במעמד החגיגי ורב הרושם לרגל חנוכת הבית לבית המדרש 'דמשק אליעזר' אותו בנה ח"כ מנחם אליעזר מוזס בכספו.

באירוע השתתפו אדמו"רים, רבנים ואישי ציבור. הופעתו של האדמו"ר מויז'ניץ במעמד, על אף חולשתו, עוררה התרגשות רבה בקרב המוני החסידים ותושבי העיר בית שמש.

מפאת חולשתו - לא יצא האדמו"ר מויז'ניץ מרכבו, וסגן השר מוזס נקרא להיכנס לרכבו ולהתברך מפי האדמו"ר.

חסידי ויזניץ שחים בהתרגשות - כי מזה כבר שנתיים וחצי - מאז האירוע של החסידות במודיעין עילית לא יצא האדמו"ר מביתו לאירועים. ואילו כאן כאות הכרת טוב לפועלו של מוזס, הגיע האדמו"ר וכל בני המשפחה המורחבת לאירוע - כדי להוקיר תודה ולחלוק כבוד לשלוחם הנאמן.

גם האדמו"ר מסערט ויזניץ, ששוהה בימים אלו בעיר צפת למנוחה, הטריח עצמו לבוא במיוחד עד לבית שמש בכדי להשתתף באירוע.

האדמו"ר שהה באירוע פרק זמן ממושך, ואף סיים את ששה סדרי משנה, לעילוי נשמת האדמו"ר בעל הדמשק אליעזר, שלעילוי נשמתו נבנה בית המדרש המפואר.

סגן השר מוזס נשא דברים נרגשים, וריתק את החסידים בהזכירו דברים מדברי הימים של אדמור"י בית ויז'ניץ, להם זכה להיות מקורב מאז היותו צעיר בשנים.

הרה"צ הגר"י הגר, בנו הגדול של האדמו"ר מויז'ניץ, נשא אף הוא דברים באירוע, ואף שפע ברכות לסגן השר.

צויין. כי בהוראת הגר"י הגר, נחגג האירוע בפורמט מצומצם ופנימי. לאחר שראשי החסידות תיכננו לערוך אירוע גדול לכבודו של מוזס - אך הגר"י הכריע לערוך 'שמחה פנימית ואמיתית'.

מי שבלטו בהרכבם המלא באירוע היו צמרת וראשי עיתון 'המודיע'. כמו כן השתתפו: ח"כ ישראל אייכלר. מאיר פרוש - יו"ר 'מרכז אגודת ישראל ירושלים'. משה אבוטבול - ר"ע בית שמש, יעקב גוטרמן - ר"ע מודיעין עילית, יעקב אשר - ר"ע בני ברק, מרדכי בריסק - מנהל קהל 'מחזיקי הדת', נציגי הסיעה המאוחדת ברשויות המקומיות וראשי ומנהלי מוסדות ויזניץ.























































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד