י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ציפי לבני מסיתה: זה לא מקרה שאין חרדים ומתנחלים

משדר ערוץ 2 שסקר הפגנות המחאה הפך לבמת הסתה נגד החרדים • לבני: "שני מגזרים אלה זוכים לכספים רבים מצד הממשלה, ועל כן אין להם כל סיבה להגיע להפגנה" • וידאו

עצרת המחאה במוצאי שבת בירושלים. תילום: פלאש90
עצרת המחאה במוצאי שבת בירושלים. תילום: פלאש90



יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני, אמרה הערב (מוצ"ש) במשדר המיוחד של 'חדשות 2' שסקר את הפגנות המחאה ברחבי הארץ, כי יש סיבה לעובדה שבהפגנות המחאה לא משתתפים חרדים או מתנחלים. לטענתה, שני מגזרים אלה זוכים לכספים רבים מצד הממשלה, ועל כן אין להם כל סיבה להגיע להפגנה.







"המפגינים בערב באים ממגזר שלא זוכה להטבות מצד הממשלה ובאים ממצוקה אמיתית", אמרה לבני.

אבל לא רק ליבני השתתפה בהסתה נגד החרדים. כל המשתתפים בשידור באולפן של ערוץ 2 - אמנון אברומביץ, רינה מצליח ועוד - חברו יחדיו כדי להאשים את החרדים כמקור התחלואים של החברה הישראלית. המשתתפים מחו בממשלה מעודדת את הילודה, והבטלה של החרדים, המהווים נטל ומעמסה על החברה החילונית, כדבריהם.

"החרדים קמים בבוקר להצביע בשביל שיוכלו להצביע הרבה פעמים", אמר הפרשן אמנון אברומוביץ.
"450 אלף איש ממומנים על ידי המדינה ומקבלים חינוך אנטי-ציוני".

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ יעקב כ"ץ הגיב לדברי ההסתה של לבני: "ככל שתבססי את קמפיין הבחירות שלך על שנאת יהודים, מתנחלים וחרדים, סיכוייך להיות ראש ממשלה ילכו ויפחתו".

ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי הגיב: "ציפי לבני מסיתה נגד החרדים והמתנחלים, רק שוכחת להזכיר את תקציבי הענק של החברים שלה באום אל פאחם ורהט. הגיע הזמן שהגזענות וההסתה של פוליטיקאים מיואשים תטופל על ידי גורמי אכיפת החוק.

"כאשר קדימה הייתה בשלטון העניקו תקציבי ענק לאום אל פחם, רהט ולקיבוצים. ואילו פתאום היום אנשי קדימה צועקים את צעקת הקוזק הנגזל ומסיתים נגד החרדים והמתנחלים. זה קל מאוד להאשים את החרדים והמתנחלים שאין להם גב מהתקשורת אבל את האמת אי אפשר להסתיר, כאשר קדימה הייתה בשלטון הכסף זרם לקיבוצים ולכל מיני גורמים העויינים את עם ישראל.

"הזיכרון של לבני קצר, אבל הגיע הזמן שהגזענות וההסתה של פוליטיקאים מיואשים כדוגמת לבני תטופל על ידי גורמי אכיפת החוק. לא יכול להיות שלבני תשתלח בציבורים שלמים מקרב עם ישראל והיועץ המשפטי ישתוק".

אפילו ח"כ עתניאל שנלר, איש 'קדימה' (עדיין..) ותושב מעלה מכמש, מחה על הדברים. "מנהיגות לא קונים דרך שנאת חינם ובהסתה. לקדימה היה פעם תפקיד מלכד, אך לבני הובילה, דרך שנאת ערכי היהדות והציונות להעקמת הקרע בחברה הישראלית".
בהפגנות המחאה הערב ברחבי הארץ השתתפו מאות אלפים שהגיעו, בין היתר, לצפות הופעות של אמנים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד