ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

מתכוננים לחגים: כך תקני בגדים לילדים

החנויות עמוסות בסחורה •את מוצאת את עצמך מסוחררת אל מול הדגמים השונים • מה לקנות? חורפי? קיצי? מעבר? • הכתבה הבאה תעשה לך קצת סדר בקנייה

מתכוננים לחגים: כך תקני בגדים לילדים



החגים בפתח, ואת מתכוננת למסע הקניות של ביגוד לילדים. לא קל לבחור דגמים מתאימים, עונת החגים היא קו התפר בין קיץ לחורף, ו...כן, גם הילדים מתכוננים 'לשגע' אותך בחנות.

רגע לפני שאת יוצאת מהבית, כדאי לך לקרוא את השורות הבאות. בשיחה עם הגב' רוחי הורביץ, מעצבת ובעלת מותג הבגדים היוקרתי רייצ'ל H היא מנסה ללמד את כולנו איך לרכוש 'רכישה נבונה' של בגדי החג.



הרכישה נבונה של בגדים לחגים עפ"י רייצ'ל H :

ראשית, מומלץ לבחור בבגדים העשויים מבדים נעימים ועדינים, כאלה בעלי יכולת לחמם מעט, אך עם זאת קלילים ולא מכבידים. כך למשל, ניתן לבחור בפריטים מבדי ג'רסי עדינים או כותנה איכותית, כדוגמת הטוניקות והסריגים של רייצ'ל H אשר יתאימו במדויק לעונת החגים.

בנוסף, חשוב לשים לב לאיכות הסריגים והאפודות. ברייצ'ל מקפידים לייצר אותם מחוטי כותנה איכותיים במיוחד, מה שמביא לאיכות מקסימלית של הבגד. איכות זו, גורמת לכך שהבגד שומר על צורתו המקורית גם לאחר הכביסות, לא נמתח או מתעוות, ובנוסף- מונע את היווצרות ה"פילינגים"- כדוריות בד.

הגוונים הטרנדיים בעונה הקרובה יהיו גווני הפודרה. לבנות ולנערות, מומלץ לבחור לפחות בפריט אחד או שניים בגוונים אלו או בשילובים שלהם, בכדי ליהנות מלוק עדכני.

"הצבע השחור מפנה את מקומו העונה לנוכחות בולטת הרבה יותר של צבעי הקאמל, האדמה והשלכת" אומרת רייצ'ל. "שילובים של קאמל עם צבעים מעושנים יהיו הלהיט בחודשים הקרובים" היא מציינת. צבע נוסף שיאפיין את העונה הנו צבע ה"טש"- אפור בהיר. הקולקציה של רייצ'ל H , למשל, תוכננה ויוצרה כולה על בסיס הטרנדים והאופנה העולמית המובילה, תוך התאמה ללבושה של הנערה החרדית.

לקראת חול המועד של חגי תשרי והימים בהם נדרשת הופעה חגיגית אך לא מוגזמת מומלץ להיות ערוכים עם פריטי לבוש בסגנון ספורט-אלגנט. אפשר ללכת על חולצות וקרדיגנים תואמים אשר יתאימו בדיוק למטרה זו, כאשר הגוונים הבולטים בקולקציה זו הנם צבעי הקאמל, שחור וסגול.

אופנת חצאיות הבסיס שמעליהן טוניקות – תמשיך לככב גם בעונה הקרובה.

טיפ נוסף לבנות ולנערות – בחגים הקרובים התחרה תהיה אחד הבדים החגיגיים המובילים וזאת גם ובמיוחד- בגוונים בהירים כמו תכלת, ורוד ואופווייט.

בגזרת הבנים- רייצ'ל ממליצה לרכוש פריטים אשר ישמשו את ילדיכם לאורך כל עונת החגים הקרבה וההמלצה היא לבחור גם עבורם בצבעים טבעיים ובגוונה אדמה כדוגמת צבע הקאמל.

למראה "לבוש" וסופר- חגיגי, ממליצה הגב' הורביץ לשלב פריטים חלקים ומשובצים. ברייצ'ל תמצאו בלייזרים, מכנסיים, ווסטים ואפודות במבחר דוגמאות של בדים אשר יעניקו לבנכם מראה הדור בחג.

בדים מדוגמים במשבצות גדולות שיעניקו לכם הבלחות של רגעי אושר נוסטלגיים, אולי גם פריטים משלימים כמו קסקטים או פפיונים העשויים גם הם מבדים משובצים.

וטיפ אחרון, חשוב במיוחד: אל תתפשרו על איכות הבגדים שאתם קונים. בגד שנהרס או שמראהו משתנה לאחר כביסה או מספר שימושים בודדים, ישאיר בפיכם טעם מר לאורך זמן. בדיוק מסיבה זו, כל פריטי הלבוש הנמכרים ברייצ'ל H , עוברים בדיקת איכות במכונת כביסה ביתית בטרם עלייתם על המדפים.

חג שמח ואופנתי לכולם!

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד