י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

שני ערבים נעצרו בחשד שתקפו חרדים באלימות

שני צעירים חרדים התלוננו במשטרה כי בשבת לפנות בוקר הותקפו על ידי שני צעירים ערבים • המשטרה בחקירה מאומצת הגיעה על התוקפים ועצרה אותם; "אירוע חמור ממניע גזעני"

אילוסטרציה. צילום: פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: פלאש 90



בתחילת השבוע (ראשון) הוגשה תלונה במשטרת ירושלים על ידי שני צעירים חרדים, שטענו כי בזמן שהלכו בשבת לפנות בוקר לכיוון בריכת השילוח על מנת לטבול ולהתקדש, פגשו בהם שני צעירים ערבים תושבי המקום, שחסמו את דרכם והחלו לגדף ולקלל אותם, בערבית ובעברית, ובהמשך היכו ותקפו אותם ונמלטו מהמקום.

השניים לא נזקקו לטיפול רפואי, המשיכו בדרכם, וכאמור בערבו של יום ראשון הגיעו לתחנת המשטרה ודיווחו על האירוע.

עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה מאומצת תוך הפעלת אמצעים גלויים וסמויים שהובילו לאיתור זהות החשודים ומעצרם תוך מספר שעות מרגע הגשת התלונה.

החשודים, תושבי מזרח ירושלים, בגילאי 18 ו-19, כאמור נעצרו והובאו לחקירה בתחנת שלם שם נחקרו בחשד לתקיפה ממניע גזעני. בהמשך יובאו בפני בית המשפט להארכת מעצרם.

במשטרה הדגישו כי מדובר באירוע חמור שעל פי החשד בוצע ממניע גזעני. "מרגע הגשת התלונה והודות לפעולות חקירה מקצועיות ומורכבות שבוצעו על די החוקרים, תוך מספר שעות אותרו ונעצרו החשודים שהובאו לחקירה. המשטרה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת למצות עימם הדין ותמשיך לפעול בפריסה המוגברת בעיר למען שלומם וביטחונם של כלל תושבי העיר ומבקריה".
חרדים ערבים תקיפה גזענות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד