כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הרב חשף • טראמפ התרגש ובכה: "אינני יכול לאכזב את הילד" צפו

יומיים לפני שחרורו של רובשקין, הונח על שולחנו של טראמפ מכתב רטוב מדמעות של ילד חולה שביקש מהנשיא בקשה אחת: לשחרר את האסיר היהודי • "בתו היהודיה של הנשיא היתה בחדר כשהוא קיבל את המכתב, וסיפרה שאביה נשבר ובכה" • צפו

הרב חשף • טראמפ התרגש ובכה: "אינני יכול לאכזב את הילד"  צפו
רויטרס



בשיעור שמסר הרב דובי בן סוזאן המשודר בערוצים רבים ע"י ארגון, "תורה בכל זמן", חשף הרב סיפור מדהים, שלא היה הידוע עד כה, מאחורי שחרורו של האסיר החב"די ר' שלום מרדכי רובשקין ע"י נשיא ארה"ב דונלד טראמפ.

"יש ארגון לא יהודי שנקרא "משאלת לב" בארה"ב" סיפר הרב. "תפקיד הארגון להסתובב בבתי חולים שבהם מאושפזים ילדים חולי סרטן, והילדים יכולים להביע איזו משאלה שירצו, הארגון בקשריו הענפים מסוגל לממש כמעט כל משאלה".

"בדרך כלל מבקשים הילדים לפגוש את האדם אותו הם מעריצים", אמר הרב. "לפעמים זה ספורטאי או זמר מפורסם. הארגון הזה הסתובב בין הילדים באחד מבתי החולים, והגיע לילד חרדי חסידי שהביע משאלה לפגוש את הנשיא טראמפ. הילד ביקש שהנשיא יגיע לבית החולים. אנשי הארגון ניסו להסביר לילד שזה בלתי אפשרי בגלל האבטחה שיש סביב הנשיא וניסו להציע לו דברים אחרים. הילד סירב, ואמר להם שהם הבטיחו הכל לעשות מה שיבקש".



"בסוף, הילד "התפשר" ואמר שיכתוב מכתב לנשיא, והם ידאגו לשים את המכתב על שולחנו בבית הלבן. הילד כתב את המכתב תוך כדי שהוא בוכה והדף נרטב מהדמעות שלו. את המכתב הזה הניחו אנשי הארגון על שולחנו של הנשיא, יומיים לפני השחרור של רובשקין".

"במכתב היה כתוב בתימצות על מצבו של רובשקין, כשהילד מבקש מהנשיא לשחרר את האסיר היהודי. את הדברים הללו סיפר עורך הדין אלן דרשוביץ שעמד מאחורי השתדלנות מול טראמפ לשחרור רובשקין".

וכך מספר דרשוביץ, "בתו היהודיה של הנשיא היתה בחדר בזמן שהוא קיבל את המכתב. באופן מפתיע, טראמפ - שידוע כאדם קשוח - נשבר ובכה. הנשיא יצא מגדרו נוכח העובדה שילד שחולה בעצמו ושיכול לבקש כל משאלה, בוחר לחשוב על אדם אחר שנמצא בצרה, "אני לא יכול לאכזב את הילד", אמר הנשיא.
הרב דובי בן סוזאן שלום מרדכי רובשקין אלן דרשוביץ איוונקה טראמפ דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד