ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

גדולי ישראל על הגרלת הרב גרוסמן: "המסייעים על ידו יתברכו בבנים טובים"

בקריאתם הנרגשת של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א שאליה הצטרף גם מרן הגר"ש כהן שליט"א מרחיבים גדולי ישראל שליט"א בדבר גודל מעלתם של המסייעים והתומכים בהרחבת מפעלותיו הברוכים של הגרי"ד גרוסמן שליט"א

הרב גרוסמן וחכם שלום כהן. באדיבות מפעלות הרב גרוסמן
הרב גרוסמן וחכם שלום כהן. באדיבות מפעלות הרב גרוסמן



אל קריאתו הנרגשת של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א לתמוך ולסייע בכל דרך במפעלותיו הברוכים של הגרי"ד גרוסמן שליט"א להצלת נפשות נערי ישראל – צירף בימים אלו גם מרן הגר"ש כהן שליט"א את חתימתו לקריאתו של הגר"ח קנייבסקי וברכתו לכלל התורמים והמסייעים כי "כל המסייעים על ידו לזכות את הרבים ומשתתפים בסיוע שיש בו ממש, יתברכו בבנים טובים והגונים".

במכתב קדשם כותבים גדולי ישראל שליט"א כי "שמחנו לשמוע אודות הרחבת גבולות הקדושה במפעלותיו הברוכים של מוה"ר הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א לקרב ליבם של ילדי ונערי ישראל לאביהם שבשמים. וכבר אמרו רז"ל 'כל המציל נפש אחת, מעלים עליו כאילו קיים עולם מלא'".

לנוכח ההתרשמות העזה ממפעלותיו של הגרי"ד גרוסמן, קוראים גדולי ישראל שליט"א לכלל הציבור להיות שותפים ולתמוך בפעילות החשובה ומציינים כי "כל המסייעים על ידו לזכות את הרבים ומשתתפים בסיוע שיש בו ממש, יתברכו בבנים טובים והגונים כהבטחת חז"ל בדבר שנצטער בו וכו' – אל יכשל בו זרעו".

קריאתם הנרגשת של גדולי ישראל שליט"א עוררה רגש עצום וסיפוק רב בקרב מאות העוסקים בפעילות הקודש להרבות חיילים לתורה, שכן ברכת גדולי ישראל שליט"א היא חד משמעית – שהמסייעים בסיוע שיש בו ממש בידי הגרי"ד גרוסמן ומפעלותיו לזיכוי הרבים ולהצלת ילדי ישראל לאביהם שבשמים, הרי שמרנן שליט"א מבטיחים בעדם ש"יתברכו בבנים טובים והגונים", כהבטחת חז"ל על "דבר שנצטער בו" ש"אל ייכשל בו זרעו".

בימים אלו נערכת המכירה הסינית הגדולה למען הרחבת הפעילות שע"י מפעלותיו של הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן שליט"א, וציבור התומכים המעוניינים לסייע לפעילות הברוכה ולזכות בברכתם של גדולי ישראל שליט"א – יכולים לעשות זאת גם באמצעות המכירה המיוחדת שהכנסותיה נועדו כדי לתמוך בהמשך הפעילות הברוכה.

לרכישת כרטיסים חייגו: 072-3713473 או או באתר>>
הרב גרוסמן הגרלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד