כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

פרשת ביטן: התפתחות משמעותית בחקירה

התפתחות משמעותית בתיק החקירה של פרשת השחיתות בראשון לציון במסגרתה נחקר ח"כ דוד ביטן יו"ר הקואליציה לשעבר • בשבוע שעבר דווח ב'בחדרי', כי איש העסקים משה יוסף המכונה במשטרה "הבנקאי של ביטן", יחתום על הסכם עד מדינה עם הפרקליטות לפיה ימסור עדות מלאה של חלקו בפרשה ומנגד הוא יהיה צפוי לעונש מאסר של כשנה וחצי

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



התפתחות משמעותית בתיק החקירה של פרשת השחיתות בראשון לציון במסגרתה נחקר ח"כ דוד ביטן יו"ר הקואליציה לשעבר.

מדובר בחקירה בחשד לשחיתות במסגרתה נעצרו כ-20 בני אדם, בהם ראש עיריית ראשון לציון דב צור, איש העסקים משה יוסף, איש הליכוד אלברט ביטון, הקבלן בני עוזיאל ונוספים. יו"ר הקואליציה לשעבר נחקר בפרשה זו ארבע פעמים וחקירתו החמישית נדחתה, בעקבות ההצבעות במשכן הכנסת.

בשבוע שעבר דווח ב'בחדרי', כי איש העסקים משה יוסף המכונה במשטרה "הבנקאי של ביטן", יחתום על הסכם עד מדינה עם הפרקליטות לפיה ימסור עדות מלאה של חלקו בפרשה ומנגד הוא יהיה צפוי לעונש מאסר של כשנה וחצי. במידה והסכם זה ייחתם, ח"כ דוד ביטן החשוד יחד עם נוספים בהטיית מכרזים באתרי בנייה עבור טובות הנאה - עלול להסתבך עוד יותר.

משה יוסף, החשוד במתן שוחד, מוסר בשעה זו עדות נוספת במשרדי משטרת ישראל - להב 433 בלוד. באשר להתפתחות בפרטי, השופט עמית מיכלס מבית משפט השלום בראשון לציון, הוציא צו איסור פרסום על פרטיה.

לפני כשבועיים, ח"כ דוד ביטן הודיע כי הוא עוזב את תפקיד יו"ר הקואליציה וזאת בשל החקירות המנהלות במשטרה בעניינו. "ביקשתי מראש הממשלה לשחרר אותי מתפקידי כיו״ר הקואליציה, זאת בשל העובדה שהמצב הקיים מקשה על תפקודי ואינני רוצה לפגוע בעבודתה ובתפקודה של הקואליציה" כתב ביטן לראש הממשלה נתניהו. במקום ביטן מונה ח"כ דודי אמסלם ליו"ר הקואליציה.
דוד ביטן משה יוסף עד מדינה התפתחות חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד