כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

בני ברק: הומלס הואשם בגניבת אופניים חשמליים צפו בתיעוד הגניבה

אזרח דיווח כי אופניו החשמליים נגנבו מרחוב רבי עקיבא מאחורי 'גן וורשא' בבני ברק. מתנדבי 'השומרים' שקיבלו דיווח על כך הגיעו למקום ופתחו במרדף אחר החשוד וזה נתפס על ידם תוך מספר דקות. היום הוגש נגדו כתב אישום צפו בתיעוד הגניבה

בני ברק: הומלס הואשם בגניבת אופניים חשמליים  צפו בתיעוד הגניבה
מצלמת אבטחה





דר רחוב (הומלס) בן 33 הודה בגניבת אופניים חשמליים אתמול מגן וורשא בבני ברק. היום הוגש נגדו כתב אישום.

אתמול (שני) בשעות אחר הצהרים, אזרח דיווח כי אופניו החשמליים נגנבו מרחוב רבי עקיבא מאחורי 'גן וורשא' בבני ברק. מתנדבי 'השומרים' שקיבלו דיווח על כך הגיעו למקום ופתחו במרדף אחר החשוד וזה נתפס על ידם תוך מספר דקות.



בעל האופניים, סיפר כי השאיר את אופניו בפתח חנות אליה נכנס לזמן קצר. תוך כדי שהותו בחנות הבחין באדם העולה על אופניו ופותח בנסיעה. הוא החל לרדוף אחריו רגלית ולצעוק "גנב", אך הגנב המשיך בבריחה.

עוברי אורח ומתנדבי 'השומרים' חסמו את המעבר של הגנב עד להגעת כוחות משטרה למקום - ואלה עצרו אותו. החשוד נלקח לחקירה בתחנת משטרת דן שם נחקר בחשד לגניבת האופניים. בחקירתו עלה חשד לביצוע עבירות רכוש נוספות.



עם סיום מלאכת איסוף הראיות הועבר היום החומר ליחידת התביעות והוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים, בבית המשפט שלום בת"א. האופניים, הושבו תוך זמן קצר לבעליהם.

ממשטרת ישראל נמסר כי תפעל למיצוי הדין עם עברייני רכוש הפוגעים באזרח הנורמטיבי שומר החוק. "שמירה על רכושו וקניינו של הפרט הינם חלק בלתי נפרד מיעדי משטרת ישראל" נמסר.

אופניים חשמליים השומרים הומלס גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד