ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

'יש עתיד' בתפוצה אלקטרונית: קוראים להסתה נגד הציבור החרדי

ח"כ מיהדות התורה - ישראל אייכלר, דיבר היום במליאת הכנסת נגד תפוצת הדואר האלקטרוני של 'יש עתיד' להסתה נגד הציבור החרדי • צפו

יו"ר 'יש עתיד'. צילום: מרים אלסטר פלאש 90
יו"ר 'יש עתיד'. צילום: מרים אלסטר פלאש 90



לקראת הדיון על חוק המרכולים שיגרו ב'יש עתיד' רבבות מכתבים בתפוצה אלקטרונית נרחבת לאזרחי ישראל, בהם קריאות הסתה נגד המגזר החרדי שכל מטרתו בחוק המרכולים "להכריח בשביל להכריח. לכפות בשביל לכפות" כדבריהם.

בדברים שנשא ח"כ ישראל אייכלר במליאת הכנסת אמר: "בעקבות הדיון על חוק המרכולים יצאו אתמול מכתבי שטנה להמוני אזרחים בכל רחבי הארץ. המכתבים היו חתומים על ידי אחד בשם יאיר לפיד שכתב לכל אזרח בשמו הפרטי, ובין הדברים הוא כותב: " הולכים לסגור לך בשבת את העיר. לא יהיו חנויות. יתלו על העיר שלט סגור וזהו. יסגרו לך את העיר לא בגלל שאתה מפריע למישהו אלא רק כי המפלגות החרדיות רוצות להראות שהן יכולות להגיד לחילונים ולמסורתיים מה לעשות ואיך לחיות. הם רוצים להכריח בשביל להכריח. לכפות בשביל לכפות. אנחנו נאבק על החוק הזה בכל הכוח. בכנסת. בבית המשפט. ברחובות ובכיכרות".



אייכלר, תקף את דבריו של לפיד ואמר: "לאור דברי ההסתה הללו ניתן רק לקוות שבכיכרות לא יציגו גליוטינות עבור החרדים. לא רק שהוא מסתיר את העובדה שאנו רוצים להגן על השבת ואין לנו שום עניין להרע למישהו או להכריח מישהו אלא רק לשמור סטטוס קוו כמו שהיה שבעים שנה. הוא גם לא מגלה לאזרחים שאנו דואגים לאנשים מסורתיים שבקרוב לא יוכלו להתקבל לעבודה אם לא יעבדו בשבת. הוא עוסק בהסתה. זה כתב פלסטר שלא רק שאינו מתאים למי שרואה את עצמו מועמד לראשות הממשלה, זה לא מתאים אפילו לאחרוני המסיתים. להסית ללא שום שיח סביב העניין עצמו. זה שקר, הסתה, זו דמגוגיה וסכנה.
אייכלר תפוצה יש עתיד יאיר לפיד חוק המרכולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד