י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

מול ברקת: בכיר ההסתדרות תקף ולגלגל על החרדים: "כולם כובעים שחורים ומטריות"

מתקפה חריפה נגד החרדים: בדיון באולם מליאת מועצת העיר ירושלים, אודות המאבק הקשה של העירייה נגד שר האוצר משה כחלון, הועלו החרדים על המוקד על ידי בכיר ההסתדרות המקורב לניר ברקת "בחדרי חרדים" עם תיעוד וידאו בלעדי

דני בונפיל. צילום: פייסבוק
דני בונפיל. צילום: פייסבוק



בנאום שנשא דני בונפיל, יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות, יד ימינו של ברקת והאיש שעומד מאחורי התוויית דרכי הפעולה של העירייה נגד משרד האוצר והשר כחלון - הוא תקף בחריפות את הנציגות החרדית בעיר, לדבריו, מינהלת החינוך החרדי תסגר ראשונה בצמצומים.

בנוסף, בונפיל גיחך לקול צחוקם של המשתתפים ובסמוך לברקת אמר: "כשיש הפגנה אצל החרדים, עשרת אלפים - כולם כובעים שחורים ומטריות, איזה יופי - איך אני רואה את זה. עוד לא ראיתי אתכם פה, שום דבר לא עשיתם מה שקשור אלינו", זעק בזעם באולם מועצת העיר.

בכיר ההסתדרות המשיך לתקוף את החרדים וללגלג עליהם: "זו בושה וחרפה, תאמינו לי, אף אחד לא בא לסייע, שותים לו את הדם יומיום, תאמינו לי ואני רגיש לזה, הוא (ברקת), לבד נלחם, יש לו את כמובן את הצוות שהולך איתו כל הזמן - אבל איפה החרדים? כשהם רוצים משהו - הם הולכים לממשלה ומביאים את כל הכסף. אני אומר לך; מנח"י חרדי הראשון שייסגר. אתם תלכו הבייתה כולכם - אם לא תפעלו. לא יעלה על הדעת שכשאתם רוצים משהו אתם שואבים ממנו הכל".



לדבריו, "כל היפי נפש עוד פעם ראיתי אותם פועלים פה איתנו, הם כולם מדברים יופי, מוחים כפיים. בהפגנה אף אחד לא בא, רק העובדים שלך, העובדים שלך הם העובדים הכי מסורים לך - כמו שאתה מסור להם. ואני אומר לך - אנחנו נעמוד איתך עד הסוף אבל זה בתנאי אחד: עובד אחד לא ילך הביתה, אנחנו נעשה את המאבק, נעשה את הכל".
עירייה ניר ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד