כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

טראמפ: "הכפתור הגרעיני שלי עוצמתי ופועל"

הנשיא טראמפ תקף הלילה בטוויטר את הפלסטינים ואת רודן צפון קוריאה - קים ג'ונג און • כהרגלו תקף טראמפ את התקשורת

הנשיא טראמפ, צילום: pixabay
הנשיא טראמפ, צילום: pixabay



בסדרת ציוצים שעוררו עניין רב בעולם, הביע הנשיא טראמפ אתמול בלילה, את דעתו על מספר נושאים, והדליק את התקשורת שמנסה להבין מה הנשיא מתכנן.

זה התחיל בכך שהנשיא צייץ "זה לא רק פקיסטן, שאנחנו משלמים להם מיליארדי דולרים על כלום, אלא גם מדינות רבות אחרות. דוגמה: אנחנו משלמים לפלסטינים מאות מיליוני דולרים בשנה ולא מקבלים שום הערכה או כבוד. הם אפילו לא רוצים לנהל משא ומתן ארוך".

לאחר מכן צייץ הנשיא בעניין ירושלים וכתב ‏"אנחנו משלמים לפלסטינים מאות מיליוני דולרים כל שנה בשביל כלום, הם לא מוכנים אפילו לשבת למו"מ עם ישראל דבר שהתבקש כבר זמן רב, הורדנו את ירושלים, החלק הכי מורכב במו"מ מהשולחן, וישראל תצטרך לשלם על זה יותר, אבל אם הם לא מוכנים לדון על שלום, למה שנמשיך לשלם להם בעתיד?".

ואז הגיע הציוץ המלחיץ והמפחיד יותר, בסוף השבוע נשיא צפון קוריאה - קים ג'ונג און אמר, שהוא מוכן לדבר עם דרום קוריאה, ולשלוח לשם משלחת לאולימפיאדת החורף, דרום קוריאה הגיבה מיד כי היא תשמח לדבר עם הצפון. ביינתים, צייץ טראמפ לגבי הרודן קים וכתב, "מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג און, הצהיר כי כפתור הגרעין מונח על שולחנו בכל עת, ושמישהו מהממשל הרעוע ורעב המזון שלו יודיע לו שגם לי יש כפתור גרעיני, אבל הכפתור שלי הרבה יותר גדול ויותר חזק משלו, והכפתור שלי עובד".

לאחר מכן תקף טראמפ את התקשורת כהרגלו, וכתב שהתקשורת מזוייפת.
טראמפ צפון קוריאה פלסטינים גרעין טוויטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד