י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

כפי שנחשף ב'בחדרי' • עיריית י-ם הודיעה: לא נחדש החוזים עם רשתות הגנים

נזק משמעותי לילדים החרדים בבירה: למרות התנגדות הנציגים החרדים, ראש מינהל חינוך בירושלים אביב קינן שיגר מכתב למנהלי רשתות הגנים החרדים והודיע להם כי בעקבות המשבר בין העירייה למשרד האוצר העירייה לא תחדש את ההסכם עימם לשנת 2018

צילום: ארכיון בחדרי חרדים
צילום: ארכיון בחדרי חרדים



למרות התנגדות הנציגים החרדים וכפי שנחשף ב"בחדרי חרדים" ראש מינהל חינוך בירושלים אביב קינן שיגר מכתב למנהלי רשתות הגנים החרדים והודיע להם כי בעקבות המשבר בין העירייה למשרד האוצר העירייה לא תחדש את ההסכם עימם לשנת 2018. התוצאה: נזק משמעותי לילדים החרדים בבירה.

בראשית המכתב כתב קינן כי "אנו מצטערים לבשר לכם כי על אף המדיניות העירונית להקצות משאבים לטובת תושבי העיר ולמרות ההתחייבות התקציבית של משרד האוצר לעיריית ירושלים, החליט משרד האוצר להפר את ההסכם עם העירייה".

בהמשך כתב כי "בימים האחרונים הסתבר לעירייה כי משרד האוצר אינו מתכוון לכבד את ההסכם לגבי תקציב 2017, משמעות הדבר יצירת גירעון עירוני של 105 מיליון. מעבר לכך מתברר שהאוצר מסרב לסייע לעירייה במימון הגידול בשירותים אשר היה נדרשת לספק לתושביה".

לדבריו, "משמעות הדבר היא יצירת בעיה תקציבית נוספת של כ 150 מיליון, סה"כ נאלצת העירייה להתמודד עם מחסור של 250 מיליון בקציבה, מה שמחייב קיצוץ בחינוך על סך 70 מיליון. אנו תקווה כי המשבר יגיע לסיומו בימים הקרובים".

בשורה התחתונה מגיעה ההודעה הקריטית: "בהתאם לכך, עיריית ירושלים אינה מתכוונת להמשיך את ההסכם עם הרשתות בגין הפעלת גני ילדים לשנת 2018".

על המכתב חתום אביב קינן ראש מינהל חינוך והוא ממוען למנכ"ל העירייה אמנון מרחב, ולראש האגף החרדי במינהל החינוך בירושלים, איתמר בר עזר.





עיריית ירושלים גנים חרדים תקציב קיצוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד