י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

היוצרים החרדים והדתיים: "מעצבים את המחר"

אלפי יוצרים ומעצבים - חרדים ודתיים כבר רכשו כרטיסים לכנס הענק של 'פרוג' בבניני האומה בירושלים • הכנס ייערך לגברים ונשים (בהפרדה מלאה)

לוגו הכנס. באדיבות פרוג
לוגו הכנס. באדיבות פרוג



אלפי יוצרים ומעצבים חרדיים ודתיים כבר רכשו כרטיסים לכנס הענק של היוצרים המעצבים והאמנים מבית "פרוג" שיתקיים בשבוע הבא בבנייני האומה בירושלים.

מאות יוצרים ומעצבים שיגרו לכנס את מיטב כרזות המחאה שלהם נגד "שיטת שוטף פלוס-תלך-תבוא". בין היוצרים תתקיים תחרות היצירה הטובה ביותר, שתזכה את היוצר בפרס. מבית "פרוג" שעדיין ניתן לשלוח יצירות שישולבו במיצג המחאה של הכנס, אותו יסקרו שרים ואישי ציבור.

הכנס יתקיים ביום שני הבא כ"א בטבת – 8.1.18. זו ההזדמנות שלך מעצב ויוצר חרדי או דתי לקחת חלק באירוע שיקדם אותך מקצועית ויפגיש אותך עם יוצרים ומעצבים ואמנים מהמגזר. במהלך הכנס יתקיימו סדנאות מקצועיות להרחבת הידע המקצועי של קהילת היוצרים והמעצבים והאמנים החרדים.

במהלך הכנס יתקיים יריד יריד תעסוקה Prog Expert שבו ייחשפו מגוון רחב של הזדמנויות תעסוקה ייחודיות למגזר המותאמות לקהל היעד של היוצרים והמעצבים והאמנים.

בכנס ישמעו הרצאות מקצועיות מטובי המרצים בתחום העיצוב הפרסום והשיווק. בכנס ירצה רובוט כן רובוט זו לא טעות שיספר מה צופן העתיד לשוק העבודה?.

באירוע ישתתפו השר לענייני ירושלים זאב אלקין והשר אלי כהן, שיציגו את המחויבות הממשלתית לסיוע לעסקים קטנים במגזר החרדי.

הכנס ייערך לגברים ונשים (בהפרדה מלאה) וגם בנק הפועלים, הרשות לפיתוח ירושלים, עמותת שי"ח וגופים נוספים במשק שפרשו את חסותם על הכנס הענק ליוצרים והמעצבים הדתיים והחרדים.
פרוג בניני האומה יוצרים כנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד