י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024

חרדי ביצע מעשים חמורים בילדים במשך שנים

וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: שבועיים לאחר מעצרו, הוגש כתב אישום נגד תושב טבריה כבן 42, בכך שפגע בשלושה ילדים • כפי שדווח ב'בחדרי', עם מעצרו של הנאשם, נעצרו שניים נוספים, אף הם משתייכים לקהילה החרדית בטבריה וחשודים בביצוע מעשים חמורים דומים

צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: שבועיים לאחר מעצרו, הוגש כתב אישום נגד תושב טבריה כבן 42, בכך שפגע בשני ילדים שהתגוררו איתו באותו בניין. בנוסף הואשם בפגיעה בילד נוסף במקום עבודתו.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות רבות של מעשים חמורים בשלושה קטינים בהיותם מתחת לגיל 14 ו-16 ולאורך שנים, מאז שנת 2008. הנאשם, היה ביחסי שכנות טובים עם אחת המשפחות בבניין והיה נמצא בביתם לעיתים תכופות.

במסגרת ביקורים אלה, נהג לפגוע בשני אחים הקטן שבהם בן 12. במהלך הבקורים היה מציג להם סרטי תועבה ומבצע בהם מעשים חמורים ואסורים. גם לאחר שעברו להתגורר בדירה אחרת, המשיך לבוא ולבקרם וכך גם המשיך לבצע בהם את המעשים האסורים תוך כדי שבני המשפחה אינם רואים את המעשים.

באישום השלישי מדובר בילד נוסף, אף הוא תושב טבריה אותו הכיר במסגרת עבודתו בסופרמרקט בעיר. במהלך השנים 2012-2014 נהג הנאשם לגעת בילד באופן אסור וחמור.

הנאשם בעצמו, כך נמסר ל'בחדרי חרדים', הודה במעשים שביצע בילד במקום עבודתו, אך טען שלא היו לו כוונות פליליות בעת ביצוע המעשים. כך גם הוא הודה במקרה אחד בו תקף את בן השכנים.

עם הגשת כתב האישום הפרקליטות הגישה בקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים, מחשש שימשיך לפגוע בקטינים נוספים וכן מחשש שבמידה וישוחרר ישובשו הליכי המשפט מאחר והוא וקרבנותיו משתייכים לקהילה החרדית "שלא נהוג בה לחשוף מעשים מסוג זה, לא שכן להתלונן" אמרו בפרקליטות.

כפי שדווח ב'בחדרי', עם מעצרו של הנאשם, נעצרו שניים נוספים, אף הם משתייכים לקהילה החרדית בטבריה, בני 42 ו-47. אלה, נהגו על פי החשד לבצע את זממם בבתים, בבתי כנסת ובמקומות ציבוריים שונים.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים טבריה תקיפה חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}