י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

הנער החרדי בן ה-17 נאבק עם גנב שפרץ לביתו

גנב שפרץ לדירה בשכונת מקור ברוך בירושלים, נתפס על ידי בן 17, תקף אותו ונמלט. בהמשך נתפס החשוד כשהוא מתחבא מתחת לרכב ונעצר כשברשותו כסף אותו גנב על פי החשד הצעיר האמיץ שניסה לעצור את הגנב, הותקף קשות במהלך המאבק ונזקק לטיפול רפואי בעקבות פציעה בזרועו

צילום אילוסטרציה: ארכיון בחדרי חרדים
צילום אילוסטרציה: ארכיון בחדרי חרדים צילום: pixabay



גנב שפרץ לדירה בשכונת מקור ברוך בירושלים, נתפס על ידי בן 17, תקף אותו ונמלט. בהמשך נתפס החשוד כשהוא מתחבא מתחת לרכב ונעצר כשברשותו כסף אותו גנב על פי החשד.

במהלך הלילה (רביעי) הבחין נער בן 17 המתגורר בשכונת מקור ברוך בירושלים, כי אדם מסתובב בביתו. הנער לא פחד, והחל להיאבק עם הגנב שהצליח לחמוק מידי הנער ולברוח מהדירה.

הגנב הצליח לחמוק מהדירה. בני המשפחה התעוררו והזעיקו מיד כוחות המשטרה ואלה פתחו בסריקות באזור הבית והרחובות הסמוכים. תוך זמן קצר שוטרי לב הבירה איתרו את החשוד כשהוא שוכב תחת אחד הרכבים ברחוב במטרה להתחבא מפני השוטרים ולהימלט.

לאחר שנעצר, ערכו השוטרים חיפוש על גופו, שם התגלה כסף מזומן שעל פי החשד גנב זמן קצר קודם לכן בבית אליו פרץ ובו התעמת עם בן ה-17.

הצעיר האמיץ שניסה לעצור את הגנב, הותקף קשות במהלך המאבק ונזקק לטיפול רפואי בעקבות פציעה בזרועו.

החשוד, כבן 58, הורשע בעבר בגין עבירות דומות. בחקירתו, הודה שפרץ לבית. מעצרו הוארך עד ליום שני הבא.

במשטרה אומרים כי "איתור החשוד במקום מחבואו ומעצרו תוך דקות ספורות מרגע קבלת הדיווח, הנם פועל יוצא של נחישות וחתירה למגע של השוטרים המשולבת בהכרה וניתוח שטח מעמיקה".
גנב פורץ מקור ברוך ירושלים בן 17

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד