י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בפעם השלישית: רקטה התפוצצה בעוטף עזה

לפני זמן קצר זוהה שיגור נוסף משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל. צבע אדום הופעל במרחב שבו זוהתה הנפילה במועצה האזורית אשכול, לא דווח על נזק או נפגעים זהו השיגור השלישי המתבצע היום מרצועת עזה לשטח ישראל

פצצת מרגמה שהתפוצצה בעורף זה. צילום ארכיון: משטרה
פצצת מרגמה שהתפוצצה בעורף זה. צילום ארכיון: משטרה



לפני זמן קצר זוהה שיגור נוסף משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל. צבע אדום הופעל במרחב שבו זוהתה הנפילה במועצה האזורית אשכול, לא דווח על נזק או נפגעים.

מדובר ברקטה שלישית המשוגרת היום (רביעי) מרצועת עזה לעבר ישובי עוטף עזה. בשעות הצהרים בסמוך לשעה 14:00 זוהה שיגור פצצת מרגמה מרצועת עזה לעבר המועצה האיזורית אשכול, אולם לא הופעלה אזעקה בשל העובדה שהמערכת זיהתה כי השיגור הינו לעבר שטח פתוח.

כשעה וחצי לאחר מכן, זוהתה נפילה נוספת בשטח פתוח סמוך לגדר המערכת באזור המועצה האזורית אשכול, ללא צורך בהפעלת צבע אדום. טרם אותרו הנפילות בשטח. אין נפגעים ואין נזק.

כאמור, לפני זמן קצר זוהה שיגור נוסף לעבר המועצה האיזורית אשכול, הפעם הופעלה אזעקת צבע אדום אולם לא בישוב אזרחי. גם במקרה זה, לא דווח על נפגעים.

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול, אמר "לצערנו, נערכנו לאפשרות לירי לכיוננו על רקע גילוי המנהרה, הקמת המכשול והכרזת טראמפ. אנחנו לא מוכנים שירי יהיה שגרת חיינו וסומכים על הצבא ועל הגורמים המדיניים שיפעלו בשיקול דעת ובאופן שיחזיר את ההרתעה ולא יגרור להסלמה מיותרת באזור. אנו ממשיכים בשגרת חיינו ואין שינוי בהנחיות".
עוטף עזה רקטה ישראל שטח פתוח שיגור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד