כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הלילה ייסגרו מוקדי המכירה הסינית למען מפעלותיו של הגרי"ד גרוסמן שליט"א

שעות אחרונות להצטרף להגרלה הסינית למען מפעלותיו של הרב גרוסמן • הלילה בחצות - ייסגרו מוקדי המכירה • אלפים כבר רכשו כרטיסים

הרב גרוסמן עם תלמידים. צילום יח"צ: מפעלות הרב גרוסמן.
הרב גרוסמן עם תלמידים. צילום יח"צ: מפעלות הרב גרוסמן.



שעות אחרונות והזדמנות אחרונה בהחלט להצטרף למכירה הסינית הגדולה והמיוחדת למען מפעלותיו של הגרי"ד גרוסמן שליט"א להצלת ילדי ישראל. הלילה בחצות ייסגרו מוקדי המכירה הסינית המיוחדת ובימים הקרובים תיערך ההגרלה הגדולה בין כלל המשתתפים.

גם השנה הצטרפו אל המכירה הסינית המיוחד עשרות רבות של חברות ועסקים שיעניקו פרסים יוקרתיים למשתתפים במכירה הגדולה – בהם רכב שברולט טראוורס 2018 שמונה מקומות מתנת חברת 'קפיטל מוטורס', מטבח חלומי יוקרתי מתנת חברת 'קיטשנס', שיפוץ כללי לדירה מתנת חברת 'קרמיק ארט' ושורה של פרסים נוספים שיימכרו במכירה סינית גדולה ויוצאת דופן, בהיקף אשר לא נראה כמותו זה זמן רב, למען מפעלותיו של הגרי"ד גרוסמן שליט"א.

אלפים רבים כבר רכשו כרטיסים למכירה הסינית למען מפעלותיו של הגרי"ד גרוסמן, בה יוגרלו פרסים יקרי ערך והם יזכו בנוסף גם בזכות עצומה של תמיכה בפעילות החשובה והמבורכת. המכירה הסינית מתקיימת תחת הכותרת "בקרוב אצלך" הינה מפתיעה בהיקפה וחדשנית, ובמסגרתה הופץ קטלוג מהודר המציע עשרות רבות של פרסים מפתיעים ויוקרתיים למשתתפים במכירה הגדולה – והיא מציעה מגוון אפשרויות הצטרפות ותמיכה.

ההשתתפות במכירה הסינית המיוחדת תאפשר גם לכלל הציבור להיות שותפים מלאים בפעילות הבורכת מיסודו של הגרי"ד גרוסמן שליט"א, בבחינת "כל המציל נפש אחת מישראל מעלים עליו כאילו קיים עולם מלא". המכירה המיוחדת זוכה לתמיכה נלהבת של גדולי ישראל שליט"א שאף קבעו כי ניתן לרכוש כרטיסי הגרלה במכירה הסינית המיוחדת גם מכספי מעשר.

לרכישת כרטיסים חייגו 072-3713473 או באתר>>
מפעלות הרב גרוסמן הגרלה סינית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד