י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

השר לשרותי דת דוד אזולאי יתפטר מהכנסת • בנו יכנס במקומו

השר לשרותי דת דוד אזולאי מש"ס יתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי • בנו ינון יחליף אותו • הסיבה: קשיים פוליטיים שנוצרו עקב מצבו הרפואי שמצריך היעדרות מהכנסת • בש"ס אומרים: "כשהוא יבריא ממחלתו בנו יתפטר והוא ישוב לכנסת" • כל הפרטים

אזולאי, דרעי וינון. צילום: יעקב כהן
אזולאי, דרעי וינון. צילום: יעקב כהן



על רקע משבר חוק המרכולים: בעקבות מצבו הבריאותי המחייב מנוחה וביקורים בבית החולים, השר לשירותי דת דוד אזולאי צפוי להתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי, לטובת בנו ינון, שייכנס לתפקיד במקומו וישמש מעתה כחבר כנסת.

אזולאי האב, יישאר בתפקיד השר לשירותי דת וכשהוא יבריא ממחלתו בנו יתפטר והוא ישוב לכנסת, כך אומרים גורמים בש"ס ל"בחדרי חרדים".

ההחלטה על התפטרותו של אזולאי מהכנסת באה בעקבות הקשיים הפוליטיים שנוצרו גם בגלל היעדרותו מהכנסת. רק השבוע, הצעת חוק המרכולים שהייתה אמורה לעלות להצבעה במליאה בקריאה שניה ושלישית - נדחתה לשבוע הבא, זאת בשל העדר רוב לקואליציה.

כעת, לכוח החרדי בכנסת יהיה אצבע נוספת במליאה בדמות בנו של השר ינון - המשמש כיום כעוזרו של השר אריה דרעי ומצעירי ש"ס המבטיחים. המועמדים לפניו ברשימת ש"ס, דני סיידא ואבי אמסלם - צפויים להתפטר מהכנסת לטובתו.

כזכור, בראיון שהעניק דרעי ל'משפחה' הוא טען כי "אני אומר לך בכנות: אני לא יכול לשחק ברשימת ש"ס לפי הצרכים שלי. הבא בתור ברשימה הוא דני סיידא. דני הוא אחד הפעילים הכי מוצלחים של ש"ס. איש שטח שנמצא במפלגה שלושים שנה. הייתי שמח להביא כוח עזר למפלגה, אבל אני לא יכול לפגוע באחד האנשים שהכי ראויים להיות חבר כנסת".

לדבריו: "אם דני לא יהיה מעוניין לקבל את התפקיד, והבא אחריו ברשימה אבי אמסלם יקבל בע"ה את תפקיד סגן ראש עיריית אשדוד, אני מאוד אשמח לממש את החוק הנורבגי ולתת לינון להיכנס, אבל בינתיים זה לא קורה ואי אפשר לדעת איך זה יתפתח".

למרות דבריו של דרעי, כאמור, ינון אזולאי יכנס לתפקיד במקום אביו, עד להבראתו השלימה.
דוד אזולאי שס ינון אזולאי חוק המרכולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד