כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ליברמן ימינה: 130 יחידות דיור אושרו בביתר

שר הביטחון ממשיך בפעולות שימצבו אותו כמי שעושה עבור הימין. אחרי חוק מוות למחבלים מוציא לפועל אישור יחידות דיור ביהודה ושומרון

בנייה בביתר עילית. צילום: פלאש 90
בנייה בביתר עילית. צילום: פלאש 90



"לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון": ליברמן ממשיך בצעדי ימין. אחרי חוק עונש מוות למחבלים עליו התעקש והצליח להעביר, מודיע שר הביטחון על שיחרור עוד דירות ביהודה ושומרון לשיווק ובנייה.

מוקדם יותר היום יצאה הודעה מלשכת שר הביטחון: כחלק ממדיניות שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לחיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון, הנחה השר לכנס בשבוע הבא (יום ד') את מועצת התכנון העליונה (מת"ע), לאישור תכניות חדשות לשיווק ותכנון יחידות דיור בכל רחבי איו"ש.

ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, שיגר ברכת תודה וגילה כי בין הישובים שצפויים לקבל אישורי שיווק, גם ביתר ברשימה, ואמר: מודה לשר הביטחון על אישור שיווק הדירות בביתר.

על פי הודעה מדוברות ביתר, בהתאם לאישור שניתן, יובאו לאישור שיווק בשבוע הבא במת"ע 130 יח"ד, ברחובות הרב שך, האדמו"ר מליובאוויטש והרב צדקה, לצד 15 מגרשים למסחר ברח' בנין דוד וחזון איש.

בביתר מסבירים כי מדובר ביציאה לשיווק של יחידות דיור שאושרו לאחר בחירת הנשיא טראמפ. לדברי רה"ע, "צריך לזרז כעת גם את שיווק יתר הדירות שהובטחו ואושרו, וכן את תכנית אזור התעשייה העירוני; היער האנגלי, שממתינה כבר זמן רב על שולחן מת"ע".

רובינשטיין ומבקש להודות גם לכל השותפים לכך - שר השיכון יואב גלנט, שר הפנים אריה דרעי וסגן שר החינוך מאיר פרוש.

באריאל, 430 יחידות דיור יאושרו לשיווק בצידה הדרומי של העיר אריאל. במסגרת יחידות אלה ישווקו בתים צמודי קרקע וכמו כן בניה רוויה לזוגות צעירים ומשפחות.

ראש העיר אלי שבירו בירך על ההחלטה ואמר: "זהו יום חג לעיר, לאחר מאמצים רבים משפחות בעיר יכולות לדעת שהן יכולות להמשיך ולגדול באריאל ומשפחות נוספות יכולות להגיע מכל רחבי הארץ לקבוע את ביתן בבירת השומרון. אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו ולשר הביטחון אביגדור ליברמן על המאמצים שנעשו בדרך לפיתוח אריאל ועל ההצלחה בקידום הבניה בעיר."
בנייה בביתר הקפאה שר הביטחון ליברמן ראש העיר רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד