כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אקוניס מחריף את הטון: "לא ייתכן שהמיעוט החרדי יכפה על החילונים"

ימים אחדים לפני שחוק המרכולים עולה שוב להצבעה בכנסת, נפתחת בעיה חדשה לנציגות החרדית ולשר דרעי. השר אופיר אקוניס מהליכוד במסרים אנטי חרדיים, מודיע כי הוא שוקל אם לתמוך בחוק: "מדובר בחוק אגרסיבי מדי. לא יודע אם אצביע בעדו"

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 צילום: יונתן זינדל,פלאש 90



ימים אחדים לפני שחוק המרכולים עולה שוב להצבעה בכנסת, נפתחת בעיה חדשה לנציגות החרדית ולשר דרעי. השר אופיר אקוניס מהליכוד במסרים אנטי חרדיים, מודיע כי הוא שוקל אם לתמוך בחוק.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', אקוניס החל את מסע ההתנגדות שלו לחוק, כבר אתמול, כשאמר על דוכן הכנסת כי "שום חוק הזוי לא יסגור את אילת ולא את תל אביב ולא את הרצליה".

אקוניס הוסיף, "יש רוב גדול מאוד בקרב מצביעי הליכוד, מתפקדי הליכוד ונבחרי הליכוד שמתעבים את החוק הזה משום שאנחנו מאמינים שכל אחד צריך לחיות על פי דרכו ולא לכפות את אורחות חייו על האחר. אני לא מבקש לפתוח חנויות בבני ברק או בביתר עלית".

היום, העצים את המדורה, כשבראיון לעמית סגל בתכנית "שש עם" בחדשות 2, הצהיר שוב כי הוא לא בטוח שיצביע בעד חוק המרכולים, כשהוא מוסיף ביקורת קשה ואומר כי החוק מהווה כפיה הנוגדת את תפיסת עולמו ואיננו מקובל עליו. "לא ייתכן שהמיעוט החרדי באמצעות דרעי יכפה על החילונים", אמר.

באדיבות חדשות 2

"לא ייתכן שהמיעוט החרדי באמצעות דרעי יכפה על החילונים", אמר אקוניס וסיפר כי נושא חוק המרכולים מהווה ההחלטה הקשה ביותר עבורו מאז נבחר לכנסת ב-2009.

אקוניס הוסיף ואמר כי "חוק המרכולים זו מתנת חינם של הליכוד ליש עתיד ואני לא אוהב לתת מתנות חינם".
חוק המרכולים הליכוד החרדים אופיר אקוניס חדשות 2

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד