י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מבוכה: בש"ס אישרו שאזולאי יוחלף בבנו אך השר עצמו הכחיש

כאילו לא חסרות לש"ס צרות - מבוכה נוספת נוחתת על המפלגה ובנסיבות לא נעימות • עמית סגל פירסם כי ינון אזולאי בן השר יחליף אותו, ויתמנה לחבר כנסת. בש"ס אישרו, אך מתברר שללא ידיעת השר עצמו שאומר הערב, "אשתתף בהצבעות בכנסת"

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



השר אזולאי השוהה בביתו ביממה האחרונה לאחר ששוחרר מבית החולים - קיבל בהפתעה את ההודעה על מינוי בנו כחבר כנסת במקומו, כך עולה מדיווחים שונים. אזולאי עצמו או מי מאנשיו מסרבים להגיב בצורה ישירה בעת הזו, אבל נראה שלמרות שהכתבים הפוליטיים דיווחו על החלפת השר בבנו - השר עצמו לא עודכן על כך רשמית.

במסדרונות הפוליטיים ובקרב עיתונאים המסקרים את ש"ס, הדיווח על התוכנית להכניס את בן השר, ינון אזולאי - איש מוערך ומוכר במסדרונות, עוד לפני התמנותו ליועץ השר דרעי - במקום אביו, היה מוכר בימים האחרונים.

בש"ס סירבו לאשרו ואף נהגו - כמו כולנו - בזהירות רבה. בכל הדיווחים ביחס לשר אזולאי ומצבו הרפואי. הערב, עמית סגל, הכתב הפוליטי של חדשות 2 הוא זה שפירסם לראשונה כי הפור נפל, הנותרים ברשימת ש"ס עד למקום ה 16, כמו דני סיידא ואבי אמסלם יתפטרו - וינון אזולאי ייכנס.

דיווח של כתב בכיר כזה, לא יוצא לדרך בלי שקיבל את האישורים הרשמיים לכך מש"ס. כך גם אנו ב'בחדרי חרדים' קיבלנו אישור לדיווח, כי בן השר ייכנס במקומו כחבר כנסת, עד להבראתו השלימה והמהירה של האב.

אך זמן קצר אחר כך, נודעה המבוכה. כאמור מסתבר כי ההודעה יצאה בלי שהשר עודכן על כך, ועל כן לעת עתה המהלך הושהה. השר אזולאי יגיע בשבוע הבא לכנסת לעבודה ולהצבעות. אך במידה ואכן העדרותו בגלל ענייני בריאות תיצור בעיה וככל שיהיה צורך בכך, עניין התפטרותו יישקל שוב.

באופן רשמי ההאשמה כוונה אל המדווח. וכך מסר השר בהודעתו: "אין כל שחר לשמועה על התפטרות צפויה שלי מהכנסת, עמדתי ואני עומד בקשר רציף עם יו״ר התנועה הרב אריה דרעי ואנחנו מתואמים באופן מלא".

"בכוונתי להגיע ולהשתתף בהצבעות בשבוע הבא בכנסת. מצופה מאנשי התקשורת לערוך בירור מינימלי בטרם יפרסמו ידיעות חסרות כל שחר", מסר אזולאי. בהמשך, יצאה הודעה נוספת מאנשיו: "השר דוד אזולאי סיים בימים אלה טיפול רפואי שאינו מסכן חיים. השר מבקש להודות לצוות הרפואי על מסירותו. השר נמצא בביתו ומרגיש טוב ומתכוון לחזור בשבוע הקרוב לכנסת כחבר מן המניין ולשוב לפעילות מלאה בכל הוועדות, ההצבעות והישיבות. השר מדגיש כי הוא אינו אחראי לפירסומים כאלה ואחרים שאינם רשמיים".

מזכיר סיעת ש״ס בכנסת, אשר מדינה אמר הערב לאבי מימרן בקול חי כי "השר אזולאי יגיע בשבוע הבא להצבעה בכנסת לחוק המרכולים. כל נושא התפטרותו מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי לטובת בנו נמצא בידיו ולשיקול דעתו. כרגע בנו ינון מוצב הבא בתור ברשימה, וכשיחליט השר, בנו יכנס לכנסת מיידית. כל הדיווחים האחרים שפורסמו אינם מבוססים".
דוד אזולאי ינון אזולאי החלפה חבר כנסת אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד