כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

בשורה: הוסרה הגזירה מעל הצהרונים; ברקת התנער מדברי בונפיל

לאחר שחברי סיעת יהדות התורה מחו על החלטת ראש העיר לסגור את הצהרונים בעיר במסגרת הקיצוצים, אומרים חברי הסיעה כי ברקת הודיע כי הוא חוזר בו מסגירת הצהרונים וכבר בשעה הקרובה ההנחיה תועבר לשטח

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90 צילום: פלאש 90



מידי יום חמישי מתקיימת בירושלים ישיבת הנהלת העיר. בישיבה היום המתח הורגש באוויר. ראש העיר נמצא בעיצומו של אחד המאבקים הקשים שידע - נלחם חזיתי בשר האוצר, מוציא מכתבי פיטורים ונכנס לאפשרות השבתת העיר על ידי העובדים.

במהלך הישיבה, מחו חברי סיעת יהדות התורה על החלטת ראש העיר לסגור את הצהרונים בעיר במסגרת הקיצוצים - כפי שדווח לראשונה 'בחדרי חרדים' השבוע. לדבריהם, ברקת הודיע כי הוא חוזר בו מסגירת הצהרונים וכבר בשעה הקרובה ההנחיה תועבר לשטח.

בעירייה אומרים כי גם עניין זה נמצא באשמת האוצר. "האוצר לא אישר בכל המדינה תקציב להפעלת תכנית הצהרונים. הרשתות החרדיות החליטו להמשיך ולהפעיל" אומר בכיר בלשכת ראש העיר שמבהיר כי אין לעירייה או לראש העיר כל בעיה עם זה.

השורה התחתונה והחשובה להורי הפעוטות מירושלים היא שהצהרונים יוחרגו מהקיצוץ המוצע והעיקר לא יושבתו ביום ראשון.

במהלך הישיבה עלו גם דבריו של דני בונפיל יו"ר ועד העובדים, שכפי שחשפנו השבוע ב'בחדרי' השתלח כלפי הציבור החרדי בצורה לא ראויה. ראש העיר ברקת הבהיר בפני הנציגים החרדים כי דברי בונפיל על החרדים אינם על דעתו.

במקביל, על אף שאין ספק שפעולות המחאה של עובדי עיריית ירושלים נעשות בידיעתו או לכל הפחות בהסכמתו של ראש העיר, כפי שראינו בתחילת השבוע את מופע האימים של שפיכת האשפה בסמוך למשרד האוצר - ברקת שיגר היום מכתב לבונפיל בו הוא מבקש ומתחנן שלא ישבית שירותים חיוניים בעיר, כשהוא שב וחוזר על האשמת כחלון בבעיה.
תקציב ירושלים כחלון ברקת צהרונים גנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד