כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אחרי שהתנצל על דברי בונפיל - ברקת הבטיח: "נבדוק מדוע רוב הקיצוץ הוא מהחרדים"

לאחר שהתנצל על ששתק מול דברי הבלע יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות שהשתלח בחרדים מול עיני ברקת, השיב רה"ע לדבריהם של הנציגים החרדים שלטענתם רוב הקיצוץ נעשה במוסדות החינוך החרדים ברקת אמר כי הוא לא היה מעורב בחלוקה ובתחילת השבוע הבא הוא יכנס ישיבה עם הנציגות החרדית ובה יעלו חלופות שונות

מועצת עיריית ירושלים. צילום ארכיון: קובי הר צבי
מועצת עיריית ירושלים. צילום ארכיון: קובי הר צבי



סערת דבריו של דני בונפיל יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות שפורסמו ב'בחדרי חרדים' הגיעו אמש לשולחן הנהלת העיר ירושלים שבה מחו נציגי 'יהדות התורה' בקולניות בפניו של ראש העיר ניר ברקת על כך שהאזין ושתק לדברים הקשים שנאמרו השבוע באולם מליאת העיר על ידי בונפיל נגד הציבור החרדי. ברקת התנצל על הדברים ואמר שהם לא היו על דעתו.

כזכור, בתיעוד וידאו שפורסם ב'בחדרי חרדים' התייחס בונפיל למאבק העירייה במשרד האוצר, ובאופן מפתיע כיוון את האש דווקא לנציגים החרדים, "כשיש הפגנה אצל החרדים, עשרת אלפים - כולם כובעים שחורים ומטריות, איזה יופי", אמר, "עוד לא ראיתי אתכם פה, שום דבר לא עשיתם מה שקשור אלינו. איפה החרדים? כשהם רוצים משהו - הם הולכים לממשלה ומביאים את כל הכסף. אני אומר לך; מנח"י חרדי הראשון שייסגר".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי קודם לכן אמש, סיעת 'יהדות התורה' בעיר התכנסה לדון בדרכי הפעולה מול ברקת. בראשית הדיון עלתה על השולחן הדרישה להחרים את ישיבת הנהלת העיר עם ברקת וזאת בשל התנהלותו בהליך הקיצוצים הכלכליים במסגרת המאבק מול משרד האוצר, לטענת הנציגות החרדית, "רוב הקיצוצים נעשו אצל החרדים ללא כל פרופורציה, ברקת עשה זאת בלי להתייעץ איתנו". לבסוף הוחלט שלא להחרים את ישיבת הנהלת העיר ולהציג בפניו את הדרישות במהלך הישיבה.

כמו"כ הוחלט שאם תוקף החרדים בונפיל ישתתף בישיבה - הרי שנציגי 'יהדות התורה' תחרים אותה.

בשעת אמת בונפיל לא נכח במקום והישיבה התקיימה בסערה רבה. כאמור, במהלכה מחו חברי סיעת 'יהדות התורה' נמרצות ובקולניות על הדברים שהשמיע בונפיל ואמרו לראש העיר, "אנחנו לא רוצים שום קשר איתו והוא לא מנהל את העיר. הנהלת העיר היא זו שקובעת ומנהלת את העיר".

כמו"כ, מחו הנציגים בפני ברקת על כך שישב ושתק למשמע הדברים החמורים והמזעזעים של בונפיל. ברקת התנצל ואמר שטעה, "זה היה ברגע של סערת רגשות; אני לא מסכים עם דבריו. אתם מכירים אותו, זה הסגנון שלו".

על טענות הנציגים החרדים שרוב הקיצוץ נעשה במוסדות החינוך החרדים - השיב ברקת כי הוא לא היה מעורב בחלוקה ובתחילת השבוע הבא הוא יכנס ישיבה עם הנציגות החרדית ובה יעלו חלופות שונות.
ניר ברקת גנים עייית ירושלים חרדים דני בונפיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד