י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המאבק מחריף • הנה זה בא: שביתה כללית בעיריית ירושלים

יו”ר ארגון העובדים בעיריית ירושלים הודיע הערב כי מעתה, כלל השירותים הניתנים על ידי עובדי עיריית ירושלים – מושבתים, למעט מוסדות החינוך, וזאת בעקבות המשבר מול משרד האוצר: "החל מעכשיו - כלל השירותים הניתנים ע"י עובדי עיריית ירושלים מושבתים"

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



אביחי אברהם יו”ר ארגון העובדים בעיריית ירושלים הודיע הערב כי מעתה, כלל השירותים הניתנים על ידי עובדי עיריית ירושלים – מושבתים, למעט מוסדות החינוך, וזאת בעקבות המשבר מול משרד האוצר.

לבקשת ארגון ההורים בירושלים ולאחר היענות יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים דני בונפיל, הוחרגה מערכת החינוך מההשבתה המתוכננת ביום ראשון, 7 בינואר.

בהודעה שפרסם כתב: "בתיאום עם יו"ר ההסתדרות במרחב מר דני בונפיל, החל מעכשיו (מוצאי שבת) כלל השירותים הניתנים ע"י עובדי עיריית ירושלים מושבתים!!! למעט מוסדות החינוך בכדי לא לפגוע פגיעה קשה בתושבי העיר".

לדבריו, "יחד עם זאת במידה וראש העיר מר ניר ברקת לא ימשוך את מכתבי הפיטורים יושבתו כלל השירותים לרבות מוסדות החינוך. בנוסף המשחק של הפועל ירושלים בכדורסל המתוכנן למחר לא יתקיים".

פז כהן, יו"ר ארגון ההורים בירושלים אמר כי: "כל הורי ותושבי ירושלים כואבים את הפיטורים הקשים ואת הפגיעה הבלתי נסבלת בציבור העובדים. אנחנו עומדים בחזית אחידה, עם ההסתדרות הכללית, אל מול גזירות קשות שהונחתו על עובדים מסורים ללא כל סיבה מוצדקת. מעריכים את ההובלה האחראית של יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל, שעושה לאורך כל הדרך מאמצים רבים שלא לפגוע במערכת החינוך. אנחנו תקווה שהמשבר החריף, הנובע מצמצום דרמטי של התמיכה התקציבית הממשלתית בעיר ירושלים, יסתיים במהרה וכשכלל העובדים וכלל מערכת החינוך לא ייפגעו."

כזכור, "בחדרי חרדים" חשף תיעוד וידאו בעת שאברהם עצר את דיוני הועדה המקומית לתכנון ובנייה, שם חטף מהלומה ממ"מ ראש העיר יצחק פינדרוס על דבריו של בונפיל יו"ר מרחב ירושלים בהסתדרות, נגד הציבור החרדי ונציגיו.
עיריית ירושלים שביתה דני בונפיל אביחי אברהם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד