י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בערב שבת: בנו של שליח חב"ד ברעננה נפצע אנושות בתאונה

ביום שישי אחר הצהרים, אירעה תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 5504 מכיוון כפר סבא למחלף אייל. צעיר בן 23 נפגע ופונה על ידי מד"א עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים מאיר בכפר סבא • הפצוע הוא שמואל שדמי, המשמש כמנהל הפעילות בבית חב"ד בעיר בראשות אביו אליהו • העתירו בתפילה עבור שמואל בן סימה לרפואה שלמה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א



בנו של שליח חב"ד ברעננה נפצע אנושות בתאונה בערב שבת: ביום שישי אחר הצהרים, סמוך לשעה 14:30 אירעה תאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 5504 מכיוון כפר סבא למחלף אייל. צעיר בן 23 נפגע ופונה על ידי מד"א עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים מאיר בכפר סבא. אישה כבת 30 נפצעה באורח בינוני ופונתה אף לבית החולים.

צוותי כיבוי וחילוץ פועלו לחילוץ שני הפצועים שנלכדו בכלי הרכב, באמצעות כלי חילוץ הידראוליים.

על פי הדיווח באתר 'שטורעם', הפצוע אנוש הוא שמואל שדמי, המשמש כמנהל הפעילות בבית חב"ד בעיר בראשות אביו אליהו והיה בדרכו לאסוף אורח לשבת. "האורח שהבחין כי עבר זמן רב ושמואל טרם הגיע, חייג להוריו על מנת לעדכן אותם כי שמואל לא הגיע עד כה וגם לא עונה לטלפון. אביו יצא במהירות למקום, אסף את האורח והחל בחיפושים אחר בנו. כשפנה לתחנת המשטרה, נמסר לו על התאונה ועל מצבו הקשה של בנו. משם יצא אביו במהירות לבית הרפואה 'בילינסון', לשם הועבר לאחר טיפול ראשוני בבית הרפואה 'מאיר' בכפר סבא" דווח.

העתירו בתפילה עבור הפצוע שמואל בן סימה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.






חבד שמואל שדמי תאונת דרכים רעננה פצוע אנוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד