י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בגלל הקשיים הכלכליים: ראש הישיבה הודיע באמצע הזמן: הישיבה נסגרת

סוף עצוב: למעלה מחמישים בחורים בישיבת 'נתיבות החכמה' הספרדית בעיר בית שמש שמעו ביום חמישי מראש הישיבה הגאון רבי חגי קטן על סגירת הישיבה • כל הניסיונות להעלות את הישיבה על דרך המלך מבחינה כלכלית לא צלחו

הגאון רבי חגי קטן ראש הישיבה. צילום ארכיון: יעקב כהן
הגאון רבי חגי קטן ראש הישיבה. צילום ארכיון: יעקב כהן



למעלה מחמישים בחורים בישיבת 'נתיבות החכמה' הספרדית בעיר בית שמש שמעו ביום חמישי מראש הישיבה הגאון רבי חגי קטן על סגירת הישיבה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר כמה ניסיונות לשקם את הישיבה ואת העמותה - שלא צלחו, החליט ראש הישיבה על הסגירה. בנוסף, מה שהעיק על הישיבה היה המצב הכלכלי הקשה אליה נקלעה.

ישיבת באר החכמה ברחוב נחל שחם בבית שמש נוסדה על בסיס הישיבה הותיקה 'באר התורה' (לשעבר בית וגן, כיום בית שמש), ועל ידי בוגריה, בראשות הגאון רבי חגי קטן, תלמידו של ראש הישיבה הגאון רבי גבריאל יוסף לוי.

בעבר דווח ב'בחדרי חרדים' על שינוי שמה של הישיבה ל'תורה בטהרתה' דבר שלא צלח אף הוא. כאמור, הישיבה הוחשכה והבחורים שנסעו הביתה לשבת מחפשים ישיבות חדשות.

האווירה הישיבה הייתה ייחודית בחמימותה ומשפחתיותה, בין הבחורים עצמם, וביניהם לצוות הישיבה. כאשר ראש הישיבה רבי חגי יודע לרדת לנבכי נפש האדם ותהומותיו, מכוון ומעניק כלים להתמודד עם משברי הנעורים ועם מכמורות היצר, ותלמידיו משיבים לו אהבה בלב ובנפש.
באר החכמה ישיבה סגירה הרב חגי קטן בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד