י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

במטרה להחיות את השלום הספרדי: אלי ישי נפגש עם הגר"ר אלבז

האם ההנהגה הרבנית של ש"ס פועלת לחזרתו של אלי ישי לתנועה? • 'ישראל היום' מפרסם הבוקר כי בחודש האחרון התקיימה פגישה חשאית בין ישי לאחד מרבני מועצת חכמי התורה • 'בחדרי חרדים' חושף כי מדובר בהרב ראובן אלבז • תיעוד בלעדי מהמפגש

דרעי וישי, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
דרעי וישי, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



השלום הספרדי עדיין חי: האם ההנהגה הרבנית של ש"ס פועלת לחזרתו של אלי ישי לתנועה? 'ישראל היום', פרסם הבוקר (ראשון) כי למרות הניתוק, ישנם מגעים בין רבני מפלגת ש"ס ליו"ר 'יחד' אלי ישי. ע"פ הדיווח, בחודש האחרון התקיימה פגישה חשאית בין ישי לאחד מרבני מועצת חכמי התורה. 'בחדרי חרדים' חושף כי מדובר בהרב ראובן אלבז - ראש ישיבת 'אור החיים' בירושלים.

הפגישה הלא שגרתית עם הגר"ר אלבז נערכה במתחם המשרדים של ישיבת כיסא רחמים, בערב - זמן בו הישיבה ומשרדיה ריקים מאדם ועלו בה סוגיות פוליטיות. "בחדרי חרדים" מביא תיעוד בלעדי מכניסתם של השניים לחדר בו התקיימה הפגישה.





על פי הדיווח, הפגישה באה בעקבות הסקרים שמעניקים לש"ס כארבעה מנדטים, והשניים דנו באפשרות חזרתו של ישי לתנועת ש"ס, כמפלגה עצמאית, וכפי שעלה כבר מספר פעמים, תנועה אחת שמאחדת שתי מפלגות כדוגמת 'יהדות התורה', ושבהנהגה הרוחנית שלה עומדות שתי מועצות רבנים.

אלא, שיו"ר התנועה הנוכחי השר אריה דרעי מתנגד לכל שינויים בש"ס ולחזרתו של ישי אליה בכל קונסטלציה אפשרית. מבחינתו, ישי סיים את התקשרותו עם ש"ס.

כזכור, לפני מספר חודשים, נפגשו באופן דרמטי, נשיא המועצת חכם שלום וראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז, מה שהביא לפריחה מחודשת של השלום הספרדי.

אולם מאז הקרע גדל בין דרעי לישי ובין ש"ס ליחד, בעיקר לאחר מתקפות תקשורתיות של ישי נגד דרעי וש"ס ביום הזיכרון של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, מה שהוביל את חכם שלום לצאת בחריפות נגד ישי.
אריה דרעי אלי ישי שס יחד בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד