כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

צפו • אמסלם הכריז על ריצה בבחירות: "לא בסיפורי מעשיות"

ח"כ לשעבר חיים אמסלם, הכריז אמש על ריצה בבחירות הבאות, במסגרת תנועתו 'עם שלם' • "כל אחד אם ברמז ואם בדחיפה, אומרים לי מה אתה יושב בשקט, מה אתה עושה, לא עת חשות, אז אני מודיע לכולם ולכל החברים היקרים, בעזרת השם ובישועתו ולקראת הבחירות הבאות נהיה מוכנים ומזומנים ונצבים להחזיר עטרה ליושנה" • צפו

חיים אמסלם. צילום: פלאש 90
חיים אמסלם. צילום: פלאש 90



אחרי שפרש מש"ס, עבר לליכוד ולבית היהודי, חבר הכנסת לשעבר חיים אמסלם הכריז אמש על ריצה בבחירות הבאות, במסגרת תנועת 'עם שלם' שהוא עומד בראשה.

את ההכרזה, בחר אמסלם לעשות אמש בירושלים באירוע ההילולא לזכרו של רבי יעקב אבוחצירא זצ"ל בהשתתפות רבנים ופוליטיקאים. צפו בתיעוד הוידאו.



בדבריו אמר אמסלם, "כל אחד אם ברמז ואם בדחיפה, אומרים לי מה אתה יושב בשקט, מה אתה עושה, לא עת חשות, אז אני מודיע לכולם ולכל החברים היקרים, בעזרת השם ובישועתו ולקראת הבחירות הבאות נהיה מוכנים ומזומנים ונצבים להחזיר עטרה ליושנה, אבל באמת, לא בסיפורי מעשיות, אלא להחזיר עטרה ליושנה, עטרת אבותינו, עטרת רבותינו, עטרת יהדות ספרד המעטירה, בכבוד, בגאון ובעוצמה".

כזכור, לפני חודשים, הכריז אמסלם על עזיבתו את 'הבית היהודי' אליה הצטרף לפני כשנתיים. אמסלם הודיע כי בימים הקרובים יחליט לאן פניו.

"לפני כשנתיים", מסר אמסלם, "לאחר לבטים רבים שוכנענו על ידי חברים רבים מהציונות הדתית להצטרף ל"בית היהודי" כי מקומנו כחרדים ספרדים וציוניים מקומנו הוא ב"מפלגת הציונות הדתית". באנו מתוך כוונה ל"החזיר עטרה ליושנה" ולהחזיר את הספרדים למסלול ממנו הם סטו בשנים האחרונות. לחזור לדרך של ציונות, תורה ועבודה, שרות בצה"ל כערך קדוש, זהות יהודית, מתינות והכלת האחר, ושאר הערכים שנאבקנו עליהם במשך כל השנים".

"אכן נעשה מצדנו ניסיון לקדם את הרעיונות של תנועתנו במסגרת "הבית היהודי" אך בשהות של שנתיים, נוכחנו לדעת כי האפשרות לפעול למען המטרות שלנו, היא רק במסגרת "מפלגה עצמאית". חשבתי בזמנו שנוכל אני ושכמותי, שלא צמחו בערוגות הציונות הדתית לראות בה מקומנו אולם נכזבה תוחלתנו, ולא נוכל להמשיך במסגרת הבית היהודי".

"זכינו ליחס מתנשא להתעלמות ולכתף קרה. לא זרקו אותנו אבל נתנו לנו להבין שאנחנו לא רצויים. בהתחלה לא האמנו אבל בסוף הבנו ואנחנו אכן נפרדים. לאור הנ"ל, מועצת תנועת "עם שלם" בימים הקרובים תתכנס, על מנת לקבל את החלטותיה", נמסר.
חיים אמסלם בחירות הבית היהודי עם שלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד