ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

תביעה ייצוגית נגד עיריית י-ם: בשם תושבים שנפגעו מהשביתה

יו"ר תנועת 'מצילים את ירושלים' פנה לראש העיר ניר ברקת במכתב ובו הוא כותב כי בכוונתו להגיש תובענה ייצוגית בשם תושבים שנפגעו מהשביתה המיותרת

ניר ברקת. מרים אלסטר, צילום: פלאש 90
ניר ברקת. מרים אלסטר, צילום: פלאש 90



תוביעה ייצוגית נגד עיריית ירושלים בשל השביתה: יוסי חביליו, יו"ר תנועת 'מצילים את ירושלים' ומועמד לראשות העיר, פנה היום (ראשון) במכתב לראש העיר ירושלים ניר ברקת ובו הוא מתריע בפניו כי אם שביתת העירייה לא תסתיים, בכוונתו להגיש תובענה ייצוגית בשם תושבים שנפגעו מהשביתה המיותרת.

חביליו כתב במכתב: "לאור העובדה כי עיריית ירושלים, ברגע זה, לא ממלאת את חובתה החוקית כרשות מקומית ליתן שירותים לאזרחי העיר, דבר שגורם נזק כבד לתושבים הרי באם לא יחודשו שירותי הניקיון ו/או השירותים הנוספים באופן מידי, ובוודאי באם תהיה פגיעה בשירותי החינוך דבר שגורם נזק מידי וישיר לילדים ולהורים, וכמובן למעסיקים הרי אני מתכוונן בשם תשבי ירושלים, בשם תנועת מצילים את ירושלים ובשמי, כמועמד לראשות עיריית ירושלים להגיש תביעה ייצוגית כנגד עיריית ירושלים וכנגדך אישית כיוזם כל הפעולות שפורטו לעיל על הנזקים שנגרמים כתוצאה מאי מתן השירותים כאמור".

כזכור, אמש פורסם ב'בחדרי חרדים' כי ועד העובדים בעירייה הכריז על החרפת המאבק בין העירייה למשרד האוצר ולהשבתת כלל השירותים של העירייה לתושבים מלבד שירותי החינוך.
 
פז כהן, יו"ר ארגון ההורים בירושלים אמר אמש כי "כל הורי ותושבי ירושלים כואבים את הפיטורים הקשים ואת הפגיעה הבלתי נסבלת בציבור העובדים. אנחנו עומדים בחזית אחידה, עם ההסתדרות הכללית, אל מול גזירות קשות שהונחתו על עובדים מסורים ללא כל סיבה מוצדקת. מעריכים את ההובלה האחראית של יו"ר ההסתדרות במרחב ירושלים, דני בונפיל, שעושה לאורך כל הדרך מאמצים רבים שלא לפגוע במערכת החינוך".

לדבריו, "אנחנו תקווה שהמשבר החריף, הנובע מצמצום דרמטי של התמיכה התקציבית הממשלתית בעיר ירושלים, יסתיים במהרה וכשכלל העובדים וכלל מערכת החינוך לא ייפגעו".
שביתה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד