ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מתווה לפתרון מאבק ברקת בכחלון: השביתה הופסקה

הסיכסוך בין ראש עיריית ירושלים לשר האוצר כחלון בעינו, אבל במעורבות ההסתדרות נמצא מתווה לסיום השביתה שהחלה הבוקר

צילום: הדס פרוש, פלאש90
צילום: הדס פרוש, פלאש90



השביתה שהחלה הבוקר באגפי עיריית ירושלים, הוקפאה לעת עתה, כך עולה מהודעת ההסתדרות, על פיה, הוקם צוות מקצועי של משרד האוצר ועיריית ירושלים, שיידון במתן מענה לצרכי העירייה.

בהודעה שפורסמה לפני זמן קצר, נכתב כי "בתום פגישה שנערכה בין יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן לבין ראש העיר ירושלים ניר ברקת, ובתיאום עם משרד האוצר, הוחלט להקים צוות מקצועי של האוצר ועיריית ירושלים שיידון במתן מענה לצרכי העירייה".

עוד נכתב כי "עבודת הצוות תלווה על ידי יו"ר ההסתדרות ניסנקורן שיעמוד על זכויות העובדים. הצוות יסיים את עבודתו ויגבש את מסקנותיו בטווח שבין 30-40 יום".

"ראש העיר ברקת נענה לבקשתו של יו"ר ההסתדרות ניסנקורן והסכים להקפאת המצב. יו"ר ההסתדרות בירך את הצדדים והודיע כי עובדי עיריית ירושלים ישובו לעבודה מלאה עוד היום. הצוות יורכב מנציגי משרד האוצר ונציגי עיריית ירושלים", נכתב בנוסף.

ראש העיר ירושלים ניר ברקת אמר כי "אני מודה ליו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ומברך על התערבות לפתרון המשבר. ישבנו הבוקר במשרדו במשך כשעתיים והצגנו בפניו את הבעיות והאתגרים של ירושלים הדורשים סיוע תקציבי. בעקבות כך ובמהלך הפגישה הושג סיכום עם האוצר להקמת צוות משותף לעירייה ולאוצר בליוויו של יו"ר ההסתדרות, במטרה שימצא מתווה לפתרון. אני מאמין ביכולתו של יו"ר ההסתדרות לגשר ולהביא לפתרון המשבר".
ירושלים שביתה ברקת כחלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד