כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

חרדי מטבריה הואשם בתקיפת ילדים ונערים מהקהילה

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש נגד חרדי תושב טבריה כבן 47, בגין ביצוע שורה של מעשים חמורים ואסורים שביצע בארבעה נערים וילדים מהקהילה החרדית בעיר • באחת ההזדמנויות, בעיצומו של ביצוע מעשים חמורים בקטין, נחנק הקרבן מהמעשה החמור והאלים

מעצר חרדי. צילום: דודי וקנין, פלאש 90
מעצר חרדי. צילום: דודי וקנין, פלאש 90



פרקליטות מחוז צפון (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב טבריה כבן 47, בגין ביצוע שורה של מעשים חמורים ואסורים שביצע בארבעה קטינים.

כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד צאלה פרייברג, מייחס לנאשם ארבעה אישומים בביצוע עבירות קשות, רבות ולאורך שנים בארבעה מתלוננים בעת היותם קטינים.

על פי האישום, בן ה-47 נהג בהזדמנויות שונות לחבקם ולנשקם, וכן לבצע בהם עבירות חמורות. באחת ההזדמנויות, בעיצומו של ביצוע מעשים חמורים בקטין, נחנק הקרבן מהמעשה החמור והאלים.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

כפי שדווח ב'בחדרי', עם מעצרו של הנאשם, נעצרו שניים נוספים, אף הם משתייכים לקהילה החרדית בטבריה, בני . אלה, נהגו על פי החשד לבצע את זממם בבתים, בבתי כנסת ובמקומות ציבוריים שונים.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים כתב אישום תקיפת קטינים טבריה חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד