י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רגע לפני הברית: הדולרים נגנבו במקווה

אברך שחסך כסף לצורכי שמחת הברית של בנו, גילה לאחר ביקור במקווה, שכל כספו נגנב

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

 


אין כסף ואין ברית: יעקב פ. אברך המתגורר בירושלים, הלך ביום שישי האחרון לטבול במקווה הסמוך לביתו, כדי להיטהר לכבוד שבת.

לאחר שיצא מהמקווה, גילה יעקב כי מישהו רוקן לו את הארנק ממאות הדולרים שהיו בו, אותם חסך לצורכי שמחת הברית לבנו, שאמורה להתקיים מחר (שני). כעת אין לאב יעקב כסף לממן את עלויות הברית.

"אין מצלמות אבטחה במקווה שבו טבלתי". אומר האב יעקב ל'בחדרי חרדים', "להערכתי אחד מהטובלים שהסתובב בין המלתחות בצורה חשודה, הוא זה שרוקן לי את הארנק בזמן שטבלתי".

לדברי האב: "בארנק היה לי כמה מאות דולרים עבור צורכי הברית לבן שלי. וכעת יממה לפני הברית אין איך לממן את הברית".

בהודעה שפרסם יעקב בקבוצות WhatsApp הפופולריות של 'בחדרי חרדים', הוא כתב כך: "גנב יקר ממקווה 'אור הצפון' בירושלים, זה אני, כן זה שרוקנת לו את הארנק מכל הכסף והדולרים שהיו בו. אני מאמין שלו עשית את זה מתוך רוע לב כי ראיתי שאת הארנק החזרת לי - תודה רבה על זה אני מאמין שאתה פשוט חייב דחוף כסף, לצורך טיפול רפואי או משהו דומה".

בהמשך כתב: "רק רציתי לומר לך שזה כסף ששמרתי בצד לצורך הברית של בני שאמורה להתקיים מחר יום שני כ"א טבת תשע"ח, אם אתה זקוק לכסף חבל שלא פנית אלי באופן ישיר והייתי עוזר לך בחפץ לב.יכול להיות שבאמת היה לך רגע קשה ועכשיו אתה כנראה כבר מתחרט, אז אני רוצה לומר לך שעדיין לא מאוחר. אתה יכול לפנות אלי ולהחזיר לי עוד את הכסף. שיהיה לך יום טוב והרבה הצלחה", סיים יעקב בכאב.

מקווה גנב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד