י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

במרכז בני ברק: ערבים מיידים אבנים • נהגים זועמים על המשטרה

נהגים ספגו אמש אבנים שהושלכו לעבר רכביהם כאשר חלפו ברחוב סוקולוב בבני ברק • "שמעתי מספר פיצוצים על הרכב וחול כיסה את השמשה הקדמית שלי" • לדברי הנהגים, המשטרה הגיעה אחרי למעלה משעה לאחר הדיווח

במרכז בני ברק: ערבים מיידים אבנים • נהגים זועמים על המשטרה
בחדרי



אמש (ראשון) בסמוך לשעה 22:00 נהגי כלי רכב דיווחו כי בעת שחלפו ברחוב סוקולוב בבני ברק, בסמוך לאתר בנייה, הושלכו לעברם אבנים ממרומי אתר הבנייה.

"הגעתי עם הרכב מכיוון ז'בוטינסקי, מעט לפני הפנייה ימינה לרחוב אבן גבירול, שמעתי מספר פיצוצים על הרכב וחול כיסה את השמשה הקדמית שלי" סיפר בעל עסק סמוך המתגורר באור יהודה. "תא המטען היה פתוח מאחר והיו בו כיסאות. אני מעריך שאם הוא היה סגור, השמשה האחורית הייתה מתנפצת" הוסיף.

אך מסתבר שהוא לא היחיד. רכב שחנה המדרכה ממול, חסיד גור שאינו תושב העיר, הופתע כאשר הגיע לרכב והבחין בחול שהושלך על חזית וגג הרכב. "ערבים זורקים כאן אבנים? למה?" שאל והשאלה נותרה בחלל האוויר.

רק אמש, ארבעה כלי רכב נפגעו כתוצאה מהשלכת האבנים, ועל הכביש ניתן היה לראות מספר לא מועט של כדורי חול שהתנפצו מלמעלה. "הם זורקים אבנים העטופות בחול" סיפר אחד השכנים שראה את ההתקהלות מתחת לביתו. "בחודש האחרון היו מספר מקרים דומים, אך אין מי שעושה דבר בעניין".

מתנדבי 'השומרים' שהגיעו לזירה אמרו ל'בחדרי חרדים' כי במהלך החודש האחרון התקבלו מספר תלונות לפיהן הושלכו אבנים מהבניין על ידי פועלים שנשארים לישון באתר. אמש, נהגים שחטפו אבנים צלצלו למשטרה ולאחר למעלה משעה הגיעה ניידת. אך למעט רישום פרטי כלי הרכב, לא נעשה דבר. "על פי הוראה של מפקד המרחב, אסור לנו להכנס לאתרי בנייה בלילות" אמרו לנהגים המתלוננים. "במידה ואדם היה נפצע, גם הייתם נוהגים כך" שאל אחד הנהגים, והשוטרים התחמקו מלהשיב.

גילוי נאות: כותב השורות חלף אף הוא עם רכבו ואבן עטופה בחול הושלכה לעבר גג הרכב.

ממשטרת ישראל נמסר ל'בחדרי חרדים' כי עם קבלת תלונה במוקד 100 של משטרת ישראל נשלחה ניידת למקום. השוטרים הבחינו בחול על מספר רכבים אך ללא נזק. לא אותרו חשודים. המשטרה פתחה בחקירה ותמשיך לקיים מגוון פעולות על מנת לשמור על ביטחון התושבים.

מחקירה ראשונית של חוקרי משטרת מרחב דן עולה, כי מספר חשודים התפרצו לאתר וכשהבחינו בשומר שעבד במקום - ברחו, לא לפני שעשו מעשה ונדליזם וגרמו לנזקים לציוד באתר הבניה.

עודכן בשעה 16:36









ידוי אבנים ערבים משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד